Teken van leven !

Hoi meiden !!

Zo, de laptop is eindelijk weer eens aan.. Dat schrijft toch een stuk makkelijker dan op zo'n mobieltje ;)
Het is dus een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen !

Ten eerste alle dames die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd ! Ik wens jullie alle geluk, liefde en een goede gezondheid !!

Jari is inmiddels alweer 6 weken oud ! Wat vliegt de tijd en wat is hij al enorm veranderd ! Hij kijkt al zo wijs en lacht al een beetje naar je. Zo bijzonder om te zien. Het gaat geweldig met hem ! Hij groeit als kool !! Hij past al bijna maatje 56 niet meer !! pfff ;) wat gaat dat snel zeg !

Het was wel even hectisch vorige week. Jari was behoorlijk verkouden en was zooo benauwd. Werd er zelf eng van. Dus naar de dokter en zij verwees me toch even door naar het ziekenhuis.. dat is dan toch even schrikken hoor. Ze vond Jari zo stil en rustig.. dus even een extra checkup. Gelukkig had hij neit het gemene RS virus en mochten we dezelfde dag nog naar huis. Hij was gewoon verkouden en verder alles oke gelukkig.

Jari is een super rustig mannetje. Wat fijn is dat zeg ! Hij huilt alleen maar wanneer hij honger heeft en verder eigenlijk niet.

Met mij gaat het langzaam aan ook wat beter. Vind het allemaal nog best wel pittig en soms kan ik dan ook goed gestresst zijn.
De vermoeidheid is ook extreem.. dat herkennen jullie vast niet :p

Ik wist dat het pittig zou zijn om moeder te zijn ;) maar dit had ik neit kunenn bedenken van te voren !! Nou ja ondanks het soms zwaar is, genieten we ook met volle teugen. Het is zo bijzonder om zo'n klein mannetje bij je te hebben. Ik hoop dat ik alles goed doe voor hem en een goede moeder ben voor hem !

Ik kan al niet meer een leven voorstellen zonder onze zoon ! :)

Fijn Pasen !

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat
ik moest ook zo enorm wennen om moeder te worden...nu bij de 3de gaat meer vanzelf is zo anders gewoon.moet zeggen dat Rivano tot nu toe ook een makkelijke baby is en veel slaapt,dat scheelt natuurlijk ook wel...zie er wel tegenop om volgende week alleen te zijn met 3 kids,daarbij ook dochter van 4 iedere dag om half 9 op school,dus dat word aanpoten en niet meer uitslapen...nu maar hopen dat de nachten blijven zoals nu gaat(kan wel beter maar slechter ook)
dus die vermoeidheid zal nog wel komen hier ook,tot vandaag een geweldige kraamhulp gehad en mannetje thuis(doet ook veel)dus tot nu toe noeg niet echt als druk ervaren....verder ook heerlijk genieten met soms wat kraamtraantjes erbij

liefs jootje

Terug
Bovenaan