Tekenen aan de wand. Wie?

Omdat de maand is aangebroken dat de eerste van ons kunnen gaan bevallen, dacht ik misschien weer eens tijd voor een topic over de volgorde van bevallen en wie al tekenen heeft van mogelijke babykomst.

Ik ben uitgerekend op 8 juli, baby is al twee weken geleden helemaal ingedaald en ik heb de afgelopen 2 weken 'snachts last van krampen die maximaal 2 uur vasthouden.. De afgelopen week nemen ze steeds meer af en komen ze niet meer elke nacht.

Ik ben 32+1, uitegerekend op 28juli. Nig steeda aan het werk, 50%, moet nog kleine 2 weken.
Baby is nog niet ingedaald, ligt inmiddels wel met hoofdje naar beneden sinds week ongeveer. Ik krijg morgen allerlei extra onderzoeken ivm verhoogde bloeddruk, minder leven en weinig vruchtwater. Dus dat wordt nog spannende dag.
Verder geen voorweeen en minimaal harde buiken, dit alleen als ik teveel gedaan en soms s nachts ala ik moet plassen en dan moet opstaan uit bed, maar dan zit het gewoon beetje vol van binnen dus kunnen ook gewoon buiksprieren en bekkenbodemspieren om te zorgen dat je je urine kan ophouden.
Wel lekkende borsten inmiddels, gelukkig alleen nog s nachts :)

ik ben 36 +1 week uitgerekend 1juli. Vandaag naar de gyn ivm stuitligging,onze beeb word waarschijnlijk eerder gehaald. Slijmprop gedeeltelijk aan het verliezen en verder eigenlijk weinig te klagen.sommige dagen flinke maagzuur,mja als dat alles is :) spannende dag vandaag hoe en wat nu verder!

Liefs

Ik ben nu 36+5 en 27 juni uitgerekend. Kleine ligt nu ruim 4 weken al ingedaald en nu 2 weken echt ook vast in het bekken. Op wat voorweeën na is het erg rustig. Ook hier lekkende borsten, pfff, al een week of 5 ook vooral 'snachts. En ook alleen harde buiken bij te hoge inspanning. Verder weinig te klagen!

nu 34+1 zwanger en 15 juli uitgerekend.
2 weken geleden bij verloskundige geweest. Baby was al begonnen met indalen en lag helemaal goed.
Heb al maanden last van harde buiken.

Sinds zaterdag de eerste voorweeen gehad, en gisteravond en vannacht veel last van gehad. Voor het eerst niet kunnen slapen van de pijn. Nu is de pijn weg en de baby is super wakker.

Morgen weer controle bij verloskundige, ben benieuwd.

9 juli uitgerekend, maar als deze net als de vorige baby's 4 of 10 dagen te laat is, kan ik nog wel een poosje wachten helaas.
Mag van mij wel met 38 weken komen deze keer! Dus ik hoop op tekenen aan de wand. Naast 2 keer een uur voorweeën een poosje geleden nog niks aan de hand.

32+4 dagen, 26 juli uitgerekend en er zijn nog geen enkele voortekenen…Helemaal niks. Hij is absoluut nog niet ingedaald en drukt zich heerlijk tegen mijn ribben aan. Geen voorweeën en misschien harde buiken, maar in ieder geval niks pijnlijks.

Als ik een grote trui aantrek kan je trouwens ook nog steeds niet zien dat ik zwanger ben. Mijn gevoel verteld me dat dit niet een baby is die zich voor de afgesproken deadline meld. Misschien wordt het zelfs wel augustus.

Terug
Bovenaan