Tekenen jullie kinderen al?

Ik zou haast zeggen dat Vera al tekent sinds ze een potlood vast kan houden. Ze vindt tekenen en schilderen helemaal geweldig. Is idd alleen nog maar strepen en rondjes, maar zo leuk, ook handig als cadeautjes ;-)
Heb net vanmorgen nog 2 doeken van 50X70 met haar beschilderd voor haar nieuwe kamer. Zo gaaf geworden.
groetjes daan

Lotte vind het 2 seconden leuk, daarna loopt ze weg met de potloden in haar mond. Erg gevaarlijk dus. Wat dat betreft doen we het dus ook niet zo vaak, omdat het altijd in een drama eindigd omdat ik de potloden moet afpakken. Wel jammer, want ik vind het wel leuk om met haar te tekenen en zo.

Groetjes, Marisa

Hoi Daan,
Ja schilderen is hier ook favoriet! Feline doet het dan echt met de kwast en wij hebben haar een schilderijtje laten maken voor de babykamer van haar broertje. Echt onwijs leuk geworden. En uiteraard haar naam en de datum dat het gemaakt is erop gezet.
Feline wordt echt een fröbelmeisje denk ik. Kan ze mee met haar oma naar de kralencursus haha

groetjes Maris

Hoi Marisa,
Jammer dat Lotte er niks aan vind zeg.. Maar ik laat Feline trouwens alleen op een stoel zitten hoor, anders vind ik het eng. En als Feline er op een gegeven moment genoeg van heeft gooit ze gewoon de stiften en/of potloden op de grond hoor....
groetjes Maris

Hai,

Jesse vindt tekenen ook super! Hij doet dat niet alleen op papier, hahaha!
Hier zijn het ook strepen en soms een cirkel.
vlistiften, potloden,krijtjes en vingerverven is hier ook favoriet.

Vandaag heb ik voor het eerst met Jesse gekleid, hij vond het erg gek voelen, ik maakte ballen en hij probeerde het ook na te doen, hij doet het niet in zijn mond dus dat is erg fijn.
Hebben jullie kids al gekleid???

Groetjes Linda

Nee kleien hebben we nog niet gedaan. Een aantal maanden geleden wel een keer 'gekleid' met marsepein. Vond Vera erg lekker :)
Misschien dat ik van het eens met zoutdeeg ga proberen. kan geen kwaad als ze het in de mond neemt, smaakt alleen erg vies, en je zou het ook nog kunnen bakken.

groetjes daan

Hoi meiden,

Met verbazing zit ik deze topic te lezen dat jullie kleintjes al rondjes tekenen??? Echt waar... Jennifer maakt wat strepen en is er al gauw klaar mee..

Toevallig van het weekend weer ff de krijtjes tevoorschijn gehaald en de vingerverf, omdat de oma van mijn vriend in het ziekenhuis ligt..
Maar zij maakt wat streepjes en dan maak ik met de vingerverf een paar handafdrukken..

Als jullie verven (met vingers of kwast) mogen ze dan zelf de verf pakken????????
Heb echt al verschrikkelijke scenario's in mijn hoofd als ik daar alleen maar aan denk.

Maar ja.. het lijkt me wel leuk als ze zelf bv een canvas doekt beschilderd..

DUS hoe doen jullie dat dan.....

gr. Ilone

Terug
Bovenaan