Tekenen Mama !!

Onze kleine meid is de laatste tijd helemaal in de ban van : Tekenen.
de hele dag vliegt het papier in het rond, en de kleurtjes zijn niet aan te slepen.
Ook ik ontkom er niet aan, en moet mijn crea bea laten zien....
Het is helaas niet alleen papier wat wordt gebruikt, maar ook mijn bank moest eraan geloven.
Het is super om te zien dat zo'n klein mensje zoveel plezier kan beleven aan een pen en papiertje!!
Zijn jullie kids al lekker aan het knutselen geslagen ?

groetjes
simone en isabella

hoi hoi

knap hor dat jij al kan tekenen. ik mag dat nog niet van mama ik eet de kleurtjes/stiften op.

ik ben nog bezig met andere dingen zoals leren lopen en op men loop brandweer auto vind ik zo leuk. kan er geen genoeg van krijgen. maar wel op het papiertje kleuren he is mama ook blij

doei doei

Ik stel ook wel eens aan mijn zoontje(16mnd) voor om te gaan tekenen. Hij vindt het dan  erg leuk, maar kan zich maar zo'n 5-10 minuten daarop concentreren. Ook niet zo gek natuurlijk, op deze leeftijd. Ik geef hem de spulletjes om te kleuren alleen als hij aan tafel zit en daarna ruimen we het weer op. We gebruiken meestal een kleurboek. Heeft hij gelijk leuke plaatjes om naar te kijken. Soms wil hij de potloden nog wel eens in zijn mond stoppen...
Wel leuk he, dat het knutselen e.d. nu echt gaat beginnen.

Daniel heeft vorige week zijn eerste pentekening gemaakt en gisteren zijn 1e met wasco. Moet het natuurlijk wel in de gaten houden, anders zit het naast het papier en ook in zijn mond. Gelukkig zijn deze krijtjes niet giftig. Ik vind het leuk om te zien en hij vindt het ook erg leuk. Maar niet te lang, want zoveel geduld heb ik niet haha....

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan