Tekenen

Hoi meiden,

Ik voel me zo raar de laatste tijd en dat wil ik even kwijt (hih dat rijmt)

Ik heb constant de hele dag door pijnscheuten in mijn buik/lies. Die herken ik niet van eisprong of ongi. Daarbij ben ik vooral 'sochtends als ik alles wat te snel wil doen ontzettend misselijk. het is dan echt zo'n aanval van misselijkheid. Ik moet dan echt even rust nemen om de misselijkheid af te laten zakken. Ik herken dit allemaal niet en heb een klein beetje hoop..Het zal toch niet...
We zijn nog maar kort bezig vanaf 9 februari ben wel erg onregelmatig nog. En mijn NOD is paasweekend 10 april. Ik las dat er nog meer dames tot deze datum behoren. Dus een spannende tijd voor ons. Wat denken jullie zal het raak zijn? Herkent iemand dit gevoel zwanger of niet zwanger?

XX Bibi

Hoi Bibi,

OOOO misselijkheid...Klinkt wel positief moet ik zeggen meid..10 April alweer je NOD nog effe geduld hebben! Moeilijk he? Maar volgens mij voel je het echt wel aan jezelf als je zwanger bent hoor en als jij nu al zo duideijk misselijk bent en het is geen buikgriep zou het zomaar raak kunnen zijn toch!

Ik ben op 1 April weer es ongi geworden na een cycles van 41 dagen!! Op naar de volgende ronde!

Ik moet 19 April voor het eerst naar de gyn en daar leef ik nu wel een beetje naar toe.

Spannend allemaal hoor!

Prettig weekend

xxx moi

Bibi,

Als ik dit zo lees dan wordt het een hele spannende tijd voor jou. Nog even geduld en volgend weekend weet je het. Misschien ben je dan wel zwanger! Heel veel succes en ik zal voor je duimen.

groetjes Purk

Bibi, wat jij beschrijft had mijn collega ook een week voor haar nod. Wat spannend joh, ik wou dat ik zulke vreemde verschijnselen had, dat geeft toch wat meer hoop! Ik heb mijn nod op 12 april. We duimen dus samen voor gevulde paaseieren!
Liefs , el.

Terug
Bovenaan