Tekenen

Zoals de meesten hier hebben denk je bij elk dingetje dat het misschien wel een zwangerschap kan zijn (althans dat heb ik wel). Nou heb ik een opgezette buik, last van m'n maag en een beetje gevoelige tepels. Kunnen mensen eens de tekenen van zwangerschap laten weten aan mij? Ik plas ook erg veel dat ik heb ik altijd. Please let me know!!

Hetgene wat je vraagt wil iedereen natuurlijk heel graag weten. Er zijn verschillende kwaaltjes die een teken kunnen zijn(zie bijv. www.babybrabbel.nl en dan online test en dan zwnangerschapstest, niet dat deze test betrouwbaar is maar daar staan wel veel kwaaltes). Ik weet niet of je eerst aan de pil zat. Maar toen ik aan de pil zat had ik nooit ergens last van. Nu heb ik na de eisprong last van mijn buik en gevoelige tepels, af en toe misselijk en word gewoon ongi. Het heeft gewoon te maken met hormonen maar natuurlijk kunnen het ook tekenen zijn van een zwangerschap. Sommigen voelen helemaal niets terwijl ze wel zwanger zijn. Het is heel moeilijk maar we moeten gewoon afwachten. Er zijn sommigen die voelen het direct dat ze zwanger zijn....???!?! Maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee. In ieder geval heel veel succes met het zwanger worden.
Gr. Biate

Ik wil ze best even voor je opnoemen hoor, ben nu 7 weken zwanger.
*beetje misselijk
*duizelingen
*heel erg moe
*snel buiten adem
*opgeblazen gevoel
*ik ruik rare dingen
*m'n urine ruikt de hele dag door naar ochtendurine
*GEEN pijnlijke/gevoelige borsten,
hier hield ik me een beetje aan vast maar bij mij is dat niet het geval!!
*veel buikpijn, ook wel bandenpijn genoemd.
*HEEEEEEEl erg geluksgevoel!!!!!

Ik denk echt dat ik blij mag zijn. Het eenigst wat ik 'vervelend' vind is de pijn in m'n buik, daardoor slaap ik ook erg slecht. Je hoord zo vaak dat veel vrouwen elke dag boven de wc hangen en ík voel me gewoon erg goed.

Toch denk ik, al heb je veel 'kwaaltje' ik voelde dat het raak was. Twee weken lang heb ik negatief getest en ik wist gewoon dat ik wel zwanger was. Nou is het natuurlijk ook zo dat het bij elke vrouw weer heel anders is.

Heel veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Ank

Hoi Ank,

Allereerst VAN HARTE MEID! Dat is natuurlijk supernieuws!

Ik ben nog niet overtijd (denk dat ik rond 3 aug mijn NOD heb). Mijn eisprong heb ik wel gevoeld en heb toen ook geklust. Ik heb op dit moment ook alle symptonen die jij noemt, maar ik denk steeds ''Nee, het kan niet, want mijn borsten zijn niet gevoelig''. Ik hou me daar ook steeds aan vast, maar dat hoeft dus niet zo te zijn? Ik heb ook al twee keer getest. Zonde eigenlijk, want ik ben nog niet eens overtijd....ppfff...

Meid, geniet lekker van je zwangerschap!

Dikke kus
Sjantal

Terug
Bovenaan