tekenen

Hallo allemaal,

Ik heb een dochter van bijna 3 jaar (eind augustus). Ik vind dat zij al heel knap kan tekenen. Ze kan namelijk al een hoofd met 2 ogen  (incl. pupillen en wimpers hihi), een neus, mond, haren en oren (incl. oorbellen).
Natuurlijk ben je trots op elke tekening die je kind maakt, maar ik vond dit toch best knap. Zou dit normaal zijn of heb ik een natuurtalent in huis die het helemaal gaat maken in de kunstwereld?

Groetjes
Wendy (mama van donna 2, bijna 3, en mika 9 maanden)
 
hallo wendy,

mijn zoontje is 3 jaar en 4 maand en hij kan geen poppetjes tekenen hij krast allen maar wat af op zijn manier is hij wel van alles aan het tekenen maar het zijn alleen maar krasjes hij is dan zo trots op zichzelf kijk mama dit is een poppetje mooi schat zeg ik dan dat   is knap van jou ja he zegt ie dan maar het zijn een paar krasjes!

vind het wel heel knap dat je dochter dat kan hoor denk dat het dan vast een natuurtalent is!  zelfs op de peuterspeelzaal waar mijn zooontje heen gaat zie ik ze zulke dingen nog niet tekenen!

ik vind het erg kanp nou veel teken plezier met je meissie!

met vriendelijke groeten jamie     mama van devran  
 
Hoi!

Het is zeker knap voor die leeftijd.
Meestal beginnen ze rond het 4e levensjaar beeldend te tekenen, dat betekent dat ze dan voorstellingen gaan maken i.p.v. abstracte dingen (zoals krassen).
Natuurlijk is het ene kind eerder en het andere later. Je zal vanzelf zien of ze echt een geval apart is......gewoon van genieten!

Groetjes Marle
 
Terug
Bovenaan