tekenen

Jason houd ontzettend van tekenen...hij heeft zon magic tekenbord en speelt er heel veel mee.
Nu zag ik ineens dat hij keurig die pen vasthoud zoals het hoort. Heb hem dit helemaal niet geleerd, nu natuurlijk trots op mijn kleine man!! Als ik hem zo zie zitten, dan is die kleine baby al een eeuwigheid geleden.
Hij is denk ik linkshandig, al gebruikt hij rechts ook wel.
Jullie al vermoedens over links of rechtshandig?

alicia tekent ook het liefst de hele dag. alicia houd ook de pen goed vast. hier ook een linkshandige. met links gaat alles perfect en met rechts met heel veel moeite.

idd de tijd gaat heel snel

Jochem vind kleuren ook helemaal super, heeft eigen kleurpotloodjes en dan een kleurplaat erbij nou meneer is in zijn nopjes!!
Lang leve de action haha voor de kleurplaten.
Vermoed dat jochem rechts is maar heeeeeeel zeker ben ik daar nog niet van.

pascal heeft zelfs een eigen tekentafel hihi.
de hele dag kan hij tekenen zogauw de inspirate toe slaat.
pascal doet nu alles nog links en rechts.

En ondanks ingerige teken kwaliteiten is pascal gek op, "raad de tekening"
ik teken iets warvan ik weet dat hij het herkent en dan kijken hoe snel pascal het kan radn. super leuk,

Ethan is gruwelijk links.. Linkser kan bijna niet komische is dat zo wel ik als mijn man rechts zijn maar mijn broer, vader, schoonmoeder en zwagertje zijn links

hier alleen maar krassen hoor hihi en weet nog niet goed wat hij is denk meer rechts maar pakt ook wel eens links, wij zijn allemaal op melanie na rechtshandig ben benieuwd wat hij doet

Grappig dat er zoveel al links zijn van deze maand...en dat terwijl recht vaker voorkomt.
Alleen mijn vader is links. De rest van beide families allemaal rechts

Terug
Bovenaan