Tekst geboorte kaartje loopt niet echt....

Geboren in mijn blote kont
…. Cm en ….. pond

Met mijn vingertjes, teentjes, handjes alles lijkt nog zo klein
Ben ik groot genoeg op paps en mams kanjer te zijn

Ik vind bovenstaande zinnen niet helemaal lekker lopen wat vinden jullie?

Volgens mij als je nog en handjes weghaald ben je alweer een heel eind (handjes ivm dat dan ook voetjes zou benoemen, maar dat is mijn mening hoor)

en paps en mams moet ik wat aan wennen.. Staan die zinnen achterelkaar? Want dan zou ik eerder de eerste twee regels ook verlengen..

met mijn vingertjes en teentjes, alles lijkt zo klein (alles is kan ook)
Ben ik groot genoeg om paps en mams kanjer te zijn.

Wat me dan uiteindelijk nog opvalt is dat de laatste zin zowel een vraagzin als een normale zin kan zijn. Wat is de bedoeling? als het geen vraag is, zou ik geloof ik de zin omdraaien tot ik ben groot genoeg

succes...
enne dit is mijn mening hoor.. zoveel mensen zoveel meningen.. roep ook maar wat

Best lastig he, een goede leuke tekst... Wij hebben lang lopen dubben over een zinnetje waarin staat dat mensen even moeten bellen voor ze komen.

Houd niet zo van die standaard rijmpjes, maar vond 'graag even bellen voor bezoek' weer niet zo vriendelijk staan....
Eigenlijk baalde ik gewoon ook dat ik dat tekstje er op wilde hebben, maar helaas de vorige x ondervonden dat het toch wel handig was geweest...

Uiteindelijk werd het ' een vriendelijk verzoekje: bel even voor een bezoekje'
Vind het nog niks, maar heb me er bij neergelegd ;-)

Mickey, daarvoor zijn wij wel de standaard hoek in gedoken.. Vingertjes en teentjes tellen, dan graag eerst even bellen,

De tekst van jou loopt wel iets vlotter, alleen ritme technisch vind ik het nog wel een lastige.. Dat papa en mama of pap en mam haalt het ritme vanhet rijmpje eruit en gooit de boel goed in de war..

mickey33 thanks, ik heb nu voor jou aanpassing gekozen :) loopt inderdaad wat lekkerder.
Ik had de tekst nu al zovaak gelezen dat ik het ff niet meer zag haha!

Voor het bezoek heb ik er in laten zetten:

Wil je ....zien?
Bel dan even, anders slaapt hij/zij misschien!

Terug
Bovenaan