Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Lieve allemaal,</p><p>Met nog 34 dagen te gaan ben ik nog geen leuk rijmpje / gedichtje tegengekomen voor op het geboortekaartje van ons zoontje.</p><p>Heeft iemand mooie voorbeelden?</p>
Geen idee waar je van houd kort/lang/gelovig/grappig.
Maar misschien gezien hier wat:
https://www.geboortepost.nl/inspiratie/geboortegedichtjes/korte-geboortegedichtjes.html
Ik zou zeggen heel internet afspeuren. Dan moet je haast wel iets tegen komen wat je aanspreekt.
Ik vond dat inderdaad ook heel moeilijk! Ik wilde wel graag iets maar vond alles zo cliché en dan verloor het voor mij de betekenis. Uiteindelijk kwam ik hier op en dit was wel wat ik hem echt wil meegeven in het leven:
’Het mooiste wat je kan worden is jezelf’
Wij hebben ook best wel ff gezocht, vonden het vaak te zoetsappig of niet bij ons passen. Of vond het rommelig en gepropt op de kaart staan. Gezocht naar een leuke passende quote of zin.
Ik moet nog heel ff wachten (nu38.2) dit is ons eerste kindje en wij hebben gekozen voor:
grote Avonturen, beginnen klein.
Wij hadden deze:
"Wat ben je prachtig, zo lief en klein, laat er in jou leven, heel veel geluk en liefde zijn"
Gekozen omdat onze zoon prematuur en dysmatuur geboren is. Ook de liefde, omdat ik mijn zoon alle soorten en liefde en geluk gunt die er is..