Tekst geboortekaartjes

Ik heb via www.geboortekaartjes.nl een leuk kaartje gevonden. Maar ben nu nog op zoek naar een leuke tekst. Bij de voorbeeldteksten op de site van de geboortekaartjes zit niets wat ik wil gebruiken. Maar misschien weet iemand nog een site met voorbeeldteksten?

Hermelien

hoi hoi

moeilijk he die keuze maken.
op de site www.gedachten-gedichten.nl staan er een hoop.
en erg verschillend van grote en inhoud.
ik hoop dat je er wat vind.
veel lees plezier
groeten
mamsie81
(23 weken)

Hoi!
Daar was ik ook al naar op zoek. Als we een meisje krijgen wil ik haar vernoemen naar mijn inmiddels overleden oma. Het lijkt me wel mooi om daar een passende tekst bij te voegen. Dus als iemand ervaring of ideeën heeft.......zijn ze welkom!!!

Groetjes en BVD!

Hoi,

Ik vind het gedichtje dat wij op het geboortekaartje van onze zoon hebben gezet nog steeds erg mooi en ik ben het nog niet vaker tegen gekomen op een kaartje. Misschien ook een idee voor jullie. Het komt uit een liedje van Marco Borsato.

Zie hoe onze ogen stralen
de liefde heeft ons aangeraakt
Zoek naar een zin die kan vertalen
wat jij in ons hebt losgemaakt

Voor onze tweede (ben nu 15 weken zwanger) moet ik ook nog op zoek. Maar van deze tekst wordt ik nog emotioneel (wellicht de hormonen!!!!). Het is ook zo waar.

Liefs Janine

voor de mensen die niet van de standaard klassieke teksten en gedichtjes houden maar het liever wat komischer willen is dit misschien wel leuk:

wat ooievaar.... niets ooievaar!!!!
Gewoon je weet wel....
En dat hebben ze goed gedaan!
Kom maar snel eens kijken...

Terug
Bovenaan