tekst of gedichtjes

Hallo

Even een vraagje... ik ben bezig met ons geboorte kaartje.
Nou hoorde ik dat sommige er een soort kaartje bij doen met erop spullen die ze graag willen krijgen. Misschien niet echt de beste uitleg maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Nou willen wij ook zoiets doen. Een soort lijstje maken met spullen die we kunnen gebruiken. Zo hopen we te voorkomen dat mensen dingen meenemen waar we echt niks aan hebben.
We willen vragen om waardebonnen van bijvoorbeeld kruidvat/etos/da. Daar kan je luiers en doekje voor kopen. Of vragen om luiers. Of kleertjes in een bepaalde maat.

Is het gek om deze dingen te vragen en dat dan bij het kaartje te doen ?????

En hoe zet je zoiets op het kaartje ? Heeft iemand een idee voor een stukje tekst of gedichtje ???

Zoiets van : de kleine heeft eigenlijk alles wat hij nodig heeft, maar als je iets wilt kopen/meenemen dan graag iets wat we kunnen gebruiken zoals.......

Groetjes Jeanine

Heej!

Wij hebben ook zoiets inderdaad..

Ik heb een verlanglijstje gemaakt op een website en mensen kunnen daar afvinken wat ze hebben gekocht.
Ik heb bij het geboorte kaartje een appart kaartje gedaan met de tekst:

cadeautip
Kleertjes heeft onze schat al in bijna alle maten
geen idee waar u (naam) dan blij mee kunt maken?

Op haar eigen website vind u al haar verlangens en kledingmaten.
Website:
Wachtwoord:

Dit is hoe wij het hebben gedaan, en we hebben er expres cadeautip boven gezet zodat mensen zich niet verplicht voelen om speciaal van dat lijstje iets uit te zoeken.
Succes ermee, ik hoop dat je er iets aan hebt!
Groetjes Maaike
39 + 2 weken

Knuffels, kleertjes speelgoed
heeft ... al genoeg,
dus vindt u het erg
als hij/zij om een kadobon vroeg?
Of graag luiertjes in alle maten,
die zal ...
zeker niet ongebruikt laten

Hoi hoi,

ik ben de spelbreker, haha.
Ik vind het best wel raar om dat er bij te doen... Komt waarschijnlijk ook omdat ik het niet gewend ben en er nog nooit van heb gehoord. Ik zou dan als de mensen bellen voor een afspraak zeggen wat je graag hebben wil, meestal vragen ze nog wel naar eventuele wensen toch??
Sorry, maar vind het altijd leuk om mijn mening te geven als ernaar gevraagd wordt en zo te kijken wat iedereen ervan vind.
Maar in ieder geval ben ik de enige dus zo raar zal het wel niet zijn,haha.
Succes ermee,

groetjes Mellow

Hoi!

Zoals je wellicht van het vorige topic weet, vragen wij ook om specifieke dingen, ook via een website. Ik moest het gedichtje nog maken, maar heb zojuist mijn tekst afgerond.

Cadeautip:

Onze schat heeft al heel veel babykleertjes
En een enorme collectie speeltjes en beertjes

Waar doet u (naam) mee plezier?
Neemt u eens een kijkje hier:

www.gratisverlanglijstje.nl

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Groetjes, Marisa

Wij hebben bij de eerst ook op www.lijstje.nl een verlanglijstje gemaakt. iedereen die vroeg wat of wij wouden hebben gaven we door dat ze dat daar konden zien. Wij hadden hier kadootjes op gezet in verschillende prijzen zodat er voor iedereen wat opstond. Hebben hier veel positieve reacties op gehad. Er zijn er al weer wat die hebben gevraagd of we nu weer zo'n lijsje gaan maken. En ja dat gaan we zeker doen. Heb bij de geboorte kaartjes niets gedaan om het bekend te maken. Alleen mondeling gezegt als er naar gevraagt werd wat we wouden hebben.

Groetjes Plat

Terug
Bovenaan