tekst op het geboortekaartje

Heb gisteravond geprobeer de tekst voor het geboortekaartje te maken. Vind het nog niet meevallen.

Wel of geen langer tekstje/gedichtje
Iets zeggen over belllen voor bezoek

etc.

het kaartje zelf hebben we uitgeozhct, ze heeft nu ook de naam erin gezet die we in ons hoofd hebben. leuk om te zien, wordt het wel heel echt allemaal.

Ik zet ook het gewicht erop, vonden mensen vorige keer bij onze dochter ook wel handig, weet je meteen welke maat kleertjes je kan geven.

Wat zetten julllie er allemaal op?

Hoi,

Wij hebben dit gedichtje gevonden en vonden hem wel erg leuk

Ik heb de uren op mijn vingertjes zitten tellen,
maar nu mag ik het iedereen vertellen.
Dat na vele nachtjes dromen
mijn broertje eindelijk is gekomen.
Het is natuurlijk even wennen in het begin,
aan het nieuwe plekje in het gezin.
Maar ik vind het zeker reuze fijn,
om jouw grote broer te zijn

je kunt het natuurlijk aanpassen aan aan zusje

en we geven een kraamfeest en de mensen moeten afbellen als ze niet kunnen komen.

Kun je dan géén beschuitje komen eten,
laat het ons dan even weten.

We vonden het wel lastig, maar je kunt via google leuke geboortegedichtjes vinden.

succes ermee

Evelien mv Dylan en 33+3 zwanger

jullie zijn al een stuk verder dan wij....

Wij hebben nog niet eens een geboortekaartje uitgezocht  
Enige wat ik weet zijn de namen die erop komen te staan, ik wil tijd en gewicht neerzetten, maar heb nog geen idee wat voor tekst erop komt te staan, wil wel iets met Chelsey erbij, dus iets van grote zus, klein broertje zoiets iniedergeval.. Maar laten we bij het begin beginnen, en eerst maar eens een kaart uitzoeken  met een kaart is het al wat makkelijker in te beelden.. .

Succes met het vinden van een leuk gedichtje of tekst!

Groetjes Claudia

Leuk gedichtje Evelien! Ik heb nu een korte tekst gevonden in de stijl van het kaartje van mijn dochter; nog even aan mijn man voorleggen.

Een kraamborrel o.i.d. zitten wij ook nog aan te denken. De vorige keer hebben we toch zo'n 4, 5 maanden lang 3 keer in de week visite gehad.

Wanneer denk je het kraamfeest te geven, een maand na de bevalling ofzo? Ik ben 26 juni uitgerekend dus ik verwacht dat er 4 weken later, eind juli, begin augustus net heel veel mensen op vakantie zijn.

We denken er nog even over. Maar zo in de zomer is een kraamfeest buiten eigenlijk wel erg leuk!

Hoi,

Ook wij zijn nog lang niet zo ver, we hebben nog geen kaartje, maar wel al de tekst.

Dit gedichtje heb ik geschreven (met behulp van een bestaand gedichtje) en mijn dochter in gedachte.

Hallo Baby,
Wie ben jij? Wat ben je klein?
Waarom huil je? Heb je pijn?
Hier een kusje van mij,
Kijk je nu weer blij?
Wil je met me spelen?
Ik zal alles met je delen!
Zeg klein broertje? Mag ik weten,
Hoe jij zult gaan heten?
X Tess

Succes met je zoek toch. Op internet zijn heel veel sites met gedichtjes. Even googlen op gebororte gedichtjes

wat leuk Nands!! grappig om Tess er zo bij te betrekken op het kaartje!!

wij gaan er opzetten: Gedroomd Gedragen Geboren

en dan aan de andere kant:
Stille verwondering over dit nieuwe leven
Dank aan God die het ons heeft gegeven!

en dan de naam enz.

Wij hadden een kaartje uitgezocht en een proefdrukje thuis liggen maar net voor ik het wilde bestellen, zijn we toch gezwicht voor een ander kaartje. (heeft me wel weer een slapeloze nacht bezorgd maar goed...) Nu zijn we er zeker van.

Ons gedichtje is een mengeling van 2 andere:

Een nieuw leven uit liefde geboren,
nog zo teer en klein,
wat zijn wij blij
jouw papa en mama te zijn!

Verder komen er de standaard dingen op...gewicht, lengte, tijd, peetoom en peettante en de rusttijden.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan