telang niet meer geweest

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal. ik zie dat er een hoop groejes zijn. wel grapig eigenlijk dat iedereen zo zijn plekje kan vinden hier, ik ben echt al heel lang niet meer geweest had er even niet meer zo'n zin in, had het erg druk met werken en hebben een huis gekocht,

wij zijn nu 15 maanden bezig. maar wil maar niet lukken, heb medicijnen geslik clomid en hebben 3x een same levingstes gehad en die waren alle 3 niet goed ik vermoord dus eigenlijk de zaadjes van mijn vriend, ze hebben ook gekeken of het wel lukt als ik medicijnen zelf in spuit maar het blijft het zelfde, nu hebben ze dan eindelijk besloten om over tegaan op iui, vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest om tekijken of mijn eidjes goed gegroeit waren en gelukkig was dat zo nu moet ik morgen weer terug, en dan morgen avond nog een keer en dan krijg ik een spuit om mijn eitje te laten springen en dan gaan ze beginen met iui, opzich zijn we er wel blij mee hoor ja klinkt raar meschien maar als je al zo lang bezig bent dan word het wel tijd dat ze nu iets anders gaan proberen, en ze hebben gezegt dat we nu echt een hele grote kans hebben, dus we zijn super blij oke het is dan nog niet zover maar ja het voeld we nu als een eerlijke kans,

ik heb ook op mijn werk verteld waar we mee bezig zijn en wat er aan de hand is, kon er niet meer onderuit, telkens naar het ziekenhuis ja dan moet je wel, was heel bang dat ze er niet goed op zouden reageren maar het was het tegendeel ze vonden het wel heel erg voor me maar ze kunnen er nu rekening mee houden en dat voeld toch wel heel goed er is een last van mijn schouder gevallen nu,

zo moest even mijn verhaal kwijt hoor. en vroeg me eigen af of er meer mensen zijn die het zelfde hebben als mij, en hoelang ze er mee bezig zijn, andere mensen mogen oook reageren hoor, vind het altijd wel fijn om de mening van een ander te krijgen.

hoop tot snel met goed nieuws

groetjes sherina

Hoi sherina!

Miste je naam inderdaad al een tijdje!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hoop dat het allemaal voorspoedig is verlopen, de verhuizing enzo.
Wat een geduld moeten jullie opbrengen om een wondertje op de wereld te mogen zetten zeg..........
Ik wens jullie heel veel succes morgenavond en hoop dat deze ronde jullie geluk gaat brengen, hoor de laatste tijd veel positieve verhalen over IUI en ik hoop dat dat voor jullie ook gaat gelden,

Groetjes Rimke (klusbabes topic)

vandaag in het ziekenhuis geweest. alles was goed nu moet ik vanavond voor een spuit terug, en maandag krijgen we de iui behandeling, dus echt super spannend, er waren 2 eidjes goed dus een verdubbelde kans, kan bijna niet wachten tot maandag,

nou jullie horen het wel hoe het is gegaan

groetjes sherina

hoi sherina...

ik herklen je naam nog wel.. zit hier namelijk ook al vanaf december 2006

wat een gedoe allemaal he.. wat een mens allemaal over moet hebben om zwanger te mogen worden/ zijn.

mijn probleem is heel anders dan het jouwe. het zwanger worden is ons inmiddels al 3 keer gelukt, maar het zwanger blijven is bij ons het probleem.
3 miskramen is niet niks. die laten wij dus ook onderzoeken nu. alleen gaat er zoveel tijd overheen!!!

ik hoop voor je dat IUI jullie oplossing is!
ik dekn aan je...
liefs Carina

Dag sherina,
Ik zit nu een week of 3 op dit forum.
We willen graag een 2e kindje maar lukt ook niet echt.
Ik las je verhaal en toen dacht ik.................Ik wens je heel veel succes morgen
Wendy

vandaag was het zover half 7 ging de wekker pppff wat een tijd, maar goed met volle moed gingen we aan de slag. om half 8 zou mijn man ja hoe moet ik dat zegen zijn kwakie in het potje deponeren hihihi, nou we hebben best gelachen ja op komando dat werkt ook niet he, maar goed uiteindelijk wel gelukt, wij als een gek naar het ziekenhuis, en dan word het zaad bewerkt zo noemen ze dat. 1,7 miljoen zaadjes hadden ze ppff best veel he als je het zo bekijkt, nou wij weer naar het andere ziekenhuis en daar hebben ze het bij mij ingebracht, nou had er heel wat van verwacht maar het viel allemaal heel erg mee.wel een heel speciaal moment hoor ze brengen het zo ver naar binnen dat ze eigenlijk voor het eitje ligen  en niks meer hoeven te doen en dat je gewoon weet dat dat het moment is, heel raar, en nu maar 2 weken afwachten tot ik niet ongi word. zal wel 2 hele lange weken worden. normaal heb je 15% kans om zwanger te raken maar wij hebben 30 % kans nu zeiden ze. nou helemaal geweldig toch, en er zijn zelf 2 eitjes die bevrucht kunnen worden dus de kans op een tweeling is wel groot, nu maar hopen dat het deze keer wel wil lukken. we houden de moed erin,

wil ook de gene even bedanken die gereageerd hebben echt super lief allemaal kan er veel steun uit halen.

groetjes sherina

Hey sherine,

Wat fijn dat het je allemaal is meegevallen !!!! Bijzonder moment he ......Ik ga twee weken lang heeeeeel hard voor je duimen dat het raak is meid !!!! Succes met wachten .......

liefs happy

Terug
Bovenaan