Telano zwangerschapstest wisselende uitslag

Dag allemaal,
Ik ben op zoek naar ervaringen met de Telano zwangerschapstest.
Ik had deze test een aantal dagen voor nod gedaan en deze bleek heel licht positief, paar dagen later weer negatief en toen ivm dit feit direct nog keer getest en weer licht positief. Toen volgende dag weer negatief. Heb nu clearblue besteld maar die moet nog binnenkomen. Hebben jullie deze vervelende ervaring ook met Telano gehad?
 
Ik kan niet voor Telano spreken... Maar ik heb tussen mijn twee zoontjes in ook 4 zwangerschapstesten gedaan (3 verschillende merken). Allemaal waren ze licht positief. 3 dagen erna heb ik een miskraam gehad...
Misschien kun je het bij de huisarts of met je verloskundige bespreken?
Veel succes ❤️
 
Een zwangerschapstest reageert op hcg in je urine. Als je een negatieve test hebt betekent het dat er geen of te weinig hcg in je urine zit en je dus niet zwanger bent. Ik vind het persoonlijk wat overdreven om hiervoor gelijk een huisarts of verloskundige te bellen. Zij kunnen nu ook niet veel doen. Ik zou even afwachten of je ongesteld wordt en anders over een paar dagen nog eens testen.
 
De zwangerschapstesten en ovulatietesten van Telano zijn heel slecht. Het is nauwelijk of soms wel niet te zien. Voor mij nooit meer Telano, is weggegooid geld. Je kan dan beter die thuistesten van Sensitest kopen. Sensitest is wel echt goed voor een prima prijs. Ik hoor trouwens ook wel dat de testen van Kruidvat ook wel goed zijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En anders Clearblue, die zijn altijd goed alleen wel wat duurder.  
Mijn advies, koop NOOIT Telano testen. Werkt voor geen meter!! 
 
Terug
Bovenaan