Telefoon met babyfoon functie

Hoi allemaal,

Zij er onder jullie die ervaring hebben met een telefoon met babyfoonfunctie erop? Zodat je deze naast de baby kan leggen, en als de baby dan geluid maakt dat je dan gebeld wordt op je mobiele telefoon?

Ik zou er zelf graag eentje willen hebben, omdat normale babyfoons niet zover reiken en ik straks als de tweede er is toch graag met de oudste wat bewegingsvrijheid heb. Het speeltuintje is hier wel vlakbij maar de babyfoon redt dat niet.

Groetjes,
Jo

Tja, het speeltuintje is hier ook vlakbij, maar ik laat echt mijn jongste dochter niet alleen thuis. Toen ze heel klein was sliep ze in de kinderwagen en nu gaan we om de slaapjes heen naar buiten.

Hoi Jo,

Onze babyfoon reikt ook net niet naar het terras naast ons, of naar de buren.
Soms hebben mijn vriend en ik maar een kwartiertje overlap van afspraken, en zetten dan graag even de babyfoon bij de buren. Hiervoor gebruiken wij nu twee telefoons die gratis met elkaar bellen. We bellen dan de telefoons met elkaar en leggen er eentje bij de babyfoon neer binnen. De telefoon op speakerstand, en klaar is de babyfoon. Wrkt heel goed.
Maar als er iets bestaat zoals jij zegt, dan zou ik dat ook wel fijn vinden.

Kim

Wij zijn sowieso op zoek  naar een nieuwe huistelefoon en dan is de babyfoonfunctie (of ruimtebewaking zoals ze het in de telefoonwereld noemen) wel iets waar ik waarde aan hecht.
Wij zitten nog wel eens bij de buren, maar inderdaad net buiten bereik van de babyfoon. Om t half uur even kijken is toch niet alles... in t ergste geval ligt je kind 30min overstuur te wezen, maar toch... zielig!

De Siemens Gigaset C470  Duo overwegen wij nu te gaan kopen. Niet te duur, goeie berichten op internet en op t oog een duidelijk toestel.  
De "babyfoon"  kan naar de andere handset bellen, of  naar een ingesteld  (06-)nummer...  
En  als er gebeld wordt, gaat er geen  geluid of licht aan op de  handset  die je bij je kindje hebt gezet, ook wel handig :)    

We gaan nog even verder kijken of we nog iets zien, maar het lijkt mij wel wat!

Hallo,

Wij maken regelmatig gebruik van de speciale telefoon (met ruimtebewaking) van Philips. Het is ideaal als je even het huis uit moet als je kind slaapt, of moeilijk oppas kunt vinden. Geeft je wat meer bewegingsvrijheid. Maar onze voorwaarde is wel dat je met een paar minuten weer thuis moet kunnen zijn.
Maar moet erbij zeggen dat ons zoontje (20 maanden) heel erg goed slaapt en eigenlijk nooit wakker wordt 's middags of 's avonds. Dat is wel een voorwaarde, anders is het veel te onrustig voor jezelf.
Het handige is dat je hoort aan de telefoon wat er aan de hand is. Is hij gewoon even aan het hoesten, of is hij duidelijk overstuur en aan het huilen.
Ik kan het zeker aanbevelen.

Hoihoi,

Bedankt voor jullie reacties. Het gaat er ook niet om dat we onze zoon uren alleen laten, maar straks met het naar school brengen en halen lijkt het me erg makkelijk. Je bent dan hooguit 10 minuutjes weg, maar ik vind het zo zonde om de baby dan wakker te moeten maken.Ligt ook aan het kindje natuurlijk, de oudste is stikchagerijnig als hij wakker wordt gemaakt. We hebben nu omdat we toch een nieuwe telefoon moesten ook die siemens gigaset besteld. Alleen nog niet binnen, dus ook nog geen ervaringen ermee. Laten we hopen dat het werkt!

Groetjes,
Jo

ook ik denk er het zelfde over als de gene een paar boven bij

ik zal mn kindje ook nooit alleen thuis laten ieder zn eigen keus maar als ik mensen daar over hoor kan ik me best kwaad maken en dan zeggen ze wel ja het is maar 10 minuten of 5

ja in die 5minuten kan je kindje al gestikt zijn en aangezien dit geregeld gebeurd blijf ik met caithlyn gewoon lekker binnen spelen als ons mannetje dalijk lekker ligt te slapen

sorry moest ff kwijt

liefs mama van caithlyn 03.03.2008
en
19weken zwanger van nummer 2

Terug
Bovenaan