teletubbie huisje helemaal te gek

A

Anoniem

Guest
Ik weet dat er meer kindjes zijn die het van sinterklaas hebben gehad; het teletubbie huisje. Nou, hier is het een hot item hoor! Ze kan er geen genoeg van krijgen en een plezier dat ze heeft in haar eentje!
Ze heeft ook het teletubbiebadgeval gehad en die is ook helemaal te gek!

x miranda

Jaahaaa ook hier is het teletubbiehuis een HIT! Gooi hem erin en waar komt ie eruit!

Mette heeft ook een klein stofzuigertje gekregen. Valt erg in de smaak net als het stoffertje met blik!

gr.Ing

marissa krijgt hem pas met kerst dus ze moet nog even wachten. Ik hoop dat hij hier ook zo in de smaak valt

Birgit is er ook blij mee, ze kruipt er helemaal onder om te kijken als zo'n teletubbie er door sjeest!

Hallo,

Mijn dochter is ook een groot teletubbie fan!
Waar hebben jullie dat huisje vandaan? Bij ons in de speelgoedwinkel kan ik haast niets vinden van de teletubbies??

Groetjes Angelina

Hier verkopen ze het bij bart smit en intertoys en top 1 toys. Anders misschien proberen via internet te bestellen? Hij is echt erg leuk (volgens Ilona dan he....)

succes

liefs miranda

Wij hebben hem online besteld bij intertoys of bart smit. Ik geloof intertoys...

gr.Ing

Nou ik ben druk aan het zoeken geweest, maar kan hem nog steeds niet vinden.... Nou misschien kom ik hem op een andere site nog tegen...

Terug
Bovenaan