teletubbies versiering??

Hoi,

Weet iemand misschien waar ze feest versiering verkopen van de teletubbies?? Chelsey is daar namelijk helemaal weg van en het leek me leuk om dat als thema te doen...maar ja moet ze het wel verkopen. Ze is de 23 ste jarig dus ik heb nog wel even maar ja het is ook wel een fijn gevoel om het in huis te hebben. Alvast bedankt!!

Groetjes Elise

Even naar spijkenisse!! hihi
Bij Gert's Feestwinkel hebben ze dat vast wel, daar hebben ze van alles namelijk.
Maar op het muziekplein zit ook een feestwinkel, daar misschien??

Hoi Paulinebert,

Weet jij zeker dat ze het bij gerts feestwinkel hebben? Want dan kom ik naar Spijkenisse toe, hier bij het muziekplein hebben ze het namelijk niet ze hebben er wel heeel veel, maar weer net de teletubbies niet natuurlijk, en het lijk me zo leuk, want als ze ze op tv ziet begin ze gelijk te dansen en te gillen, zo schattig!!

Groetjes Elise

Zeker weten natuurlijk niet, maar ik zou eerst even bellen. Als je voor niets rijdt is ook zonde natuurlijk. Alhoewel... ik woon op de route terug naar de brug (zowel de hartel als de spijkenissebrug haha) Dus kijk maar wanneer hihi
Wil je het telefoonnummer? 0181 697510

Veel succes vandaag ook hé!!! Laat je weten hoe het was..

Hoi Pauline en Jolanda,

ik ga vanmiddag gelijk ff bij de bart smit kijken, ik was al bij de intertoys geweest, maar hier hadden ze het niet. Als ze ze daar niet hebben bel ik ff naar jouw nummer pauline, thankx allebei!!

En ik moet om 13.00 bij de osteopaat zijn ik ben benieuwd, ik laat vanmiddag wat van me horen!

Groetjes Elise

Hoi

Bij Feestwinkel Altijd Feest hebben ze veel versiering voor een kinderfeest zoals Teletubbies, Frozen, Pokemon en zo. Ik zou daar eens kijken. Dit is de site van de  feestwinkel

Groetjes

Terug
Bovenaan