teleurgesteld in verloskundige!

Hay dames,

Even een kleine klaagzang....

Van de week waren we bij de verloskundige, en ze vroeg of we al een afspraak hadden gemaakt voor de 20/weken echo. Ik geantwoord dat we die 3 mei in het ziekenhuis ingepland hadden.

Nou dat was teveel gezegd!!! En dat moest niet in het ziekenhuis, en ze hadden me extra een foldertje meegegeven van een echo/centrum )maar neit erbij gezegd dat de medische echo daar moest'...

Daarna zei ik dat ik wel zou proberen een afspraak te maken bij het aangeraden echo/centrum... Toen klaarde haar gezicht wat op!

Toen ik zei dat ik dinsdag ook een pretecho had gepland, vroeg ze me waarom= en of ik het niet zonde van mijn geld vond. Ik geantwoord dat ik dat graag wilde, en zeker als we al eventueel kunnen weten wat het word! Begon ze me uit te lachen )proestend'.... Nou heb me nog nooit zo belachelijk gevoeld!

Wij moeten toch zelf weten... of we al een geslachtsbepaling willen laten doen....

Ik ben 25 april jarig, en ga waarschijnlijk veel babay/spulletjes krijgen.... Als ik al weet wat het word, en mijn vrienden kan vertellen.... Lijkt me heerlijk...

Dat is een echt verjaardagscadeuatje voor mij.... als ik weet of ik een kleine man, of een kleine meid krijg!!!!

Sorry voor dit lange verhaal.... maar vond het echt niet leuk! Volgende zwangerschap ga ik ook niet meer daarheen!

Waarom wil zij zo graag dat jij bij een bepaald echo-centrum de 20 weken echo laat maken? Krijgt ze geld voor elke klant die daar via haar komt? Moet eerlijk zeggen dat ik me in het ziekenhuis prettiger zou voelen voor de 20 weken echo, het is toch ook een medische echo?

En inderdaad wat Petra zegt, wissel nu gewoon als je daar daar zo niet serieus genomen voelt. Echt te belachelijk voor woorden dat ze jou dat gevoel geeft!!

volgens mij heeft ze een aandeel in het echocentrum hoor!!!

ik zeg ook meteen wisselen!! wat een belachelijke reactie!!!
mijn vk vond het heel normaal! sterker nog ze heeft eerst zelf ff gespiekt! kom maar zei ze gaan we ff kijken!!! (erg lief!)
en je uitlachen!! vind ik echt neerbuigend.. ik ben erg makkelijk met zulke dingen en zou echt overstappen!

liefs

Weg ermee! En lijkt inderdaad alsof ze aandelen in dat echocentrum heeft.. Wat belachelijk, zeg..
Je bepaalt toch zeker zelf wel waar je naartoe gaat of dat je een pretecho wil.
Ik zou echt op zoek gaan naar een praktijk waar je je op je gemak voelt, dat scheelt zoveel!
Succes en veel plezier bij de echo!!!

Weg ermee! En lijkt inderdaad alsof ze aandelen in dat echocentrum heeft.. Wat belachelijk, zeg..
Je bepaalt toch zeker zelf wel waar je naartoe gaat of dat je een pretecho wil.
Ik zou echt op zoek gaan naar een praktijk waar je je op je gemak voelt, dat scheelt zoveel!
Succes en veel plezier bij de echo!!!

HeY!

Pfff, blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

Voelde me echt een beetje bezeikt door haar...

Haar rede om mij naar een echo-centrum te sturen was, dat ze dan niet alleen naar de medische dingen kekekn, maar ook nog een beetje pretecho ervan maakte. Begrijp het wel.... Maar ik had eigenlijk de afspraak in het ziekenhuis al staan.

We hebben de echo toch omgezet naar dat centrum omdat het beter uit zou komen voor mijn vriend.... Das de enige rede!

We gaan ons idd nog eens goed bedenken over die praktijk! Ze moet me ja uiteindelijk ook begeleiden bij de bevalling..... dat zie ik niet zitten!

Bedankt voor jullie reacties, en laat dinsdag iets weten naar MIJN zelfgekozen PRETecho haha

liefs en fijn weekend!!!

HeY!

Pfff, blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

Voelde me echt een beetje bezeikt door haar...

Haar rede om mij naar een echo-centrum te sturen was, dat ze dan niet alleen naar de medische dingen kekekn, maar ook nog een beetje pretecho ervan maakte. Begrijp het wel.... Maar ik had eigenlijk de afspraak in het ziekenhuis al staan.

We hebben de echo toch omgezet naar dat centrum omdat het beter uit zou komen voor mijn vriend.... Das de enige rede!

We gaan ons idd nog eens goed bedenken over die praktijk! Ze moet me ja uiteindelijk ook begeleiden bij de bevalling..... dat zie ik niet zitten!

Bedankt voor jullie reacties, en laat dinsdag iets weten naar MIJN zelfgekozen PRETecho haha

liefs en fijn weekend!!!

Terug
Bovenaan