Ik wil alle dames bedanken die een tijd geleden hebben gereageerd op mijn onderwerp "teleurgesteld ".
Want omdat jullie zo allemaal reageerde werd mijn gevoel bevestigd en ben ik er toch eens achteraan gegaan.
Hoe het nou precies werkt die 3d echo.
Voor mij en mijn partner was het namelijk allemaal nieuw en je gaat er dan vanuit dat je gewoon naar behoren geholpen word, maar het voelde achteraf (bij mij in ieder geval) niet zo.
Dus na aanleiding van jullie reactie`s ben ik gaan mailen met dat buro, nou kortom een hoop bla..bla...bla....en vele mailen later werd me een alternatief aangeboden dat ik nog een keer terug mocht komen maar wel 45euro moest betalen,.
Zo schofterig!
Hier zijn we ook niet op in gegaan.
Wel heb ik een ander buro aangeschreven en mijn verhaal verteld.
Gewoon om te kijken of dat ik gelijk had of niet.
De aardige man bood me aan om langs te komen zodat hij bij mij de teleurstelling probeerde weg te halen, want hij vond het vreselijk voor ons..
Het werd wel moeilijk zei die omdat ik al ver de zw.schap in was voor een 3d.
En geloof het of niet, ik heb gisteren als nog mijn 3d echo gehad van wellis waar een ander buro, voor 1 FLES RODE WIJN!!!
Ongelooflijk dat zulke mensen er nog zijn.
Ik ben bepakt en bezakt met een dvd van 3/4 kwartier, een CD met alle foto`s en 6 kleurenfoto`s naar huis gegaan.
Dus zo kan het ook, dat zulke mensen er nog bestaan!
Maar dit was niet gebeurd als jullie niet hadden gereageert, nogmaals bedankt.
Ik zou bijna zeggen, drink er 1 op mij!
Want omdat jullie zo allemaal reageerde werd mijn gevoel bevestigd en ben ik er toch eens achteraan gegaan.
Hoe het nou precies werkt die 3d echo.
Voor mij en mijn partner was het namelijk allemaal nieuw en je gaat er dan vanuit dat je gewoon naar behoren geholpen word, maar het voelde achteraf (bij mij in ieder geval) niet zo.
Dus na aanleiding van jullie reactie`s ben ik gaan mailen met dat buro, nou kortom een hoop bla..bla...bla....en vele mailen later werd me een alternatief aangeboden dat ik nog een keer terug mocht komen maar wel 45euro moest betalen,.
Zo schofterig!
Hier zijn we ook niet op in gegaan.
Wel heb ik een ander buro aangeschreven en mijn verhaal verteld.
Gewoon om te kijken of dat ik gelijk had of niet.
De aardige man bood me aan om langs te komen zodat hij bij mij de teleurstelling probeerde weg te halen, want hij vond het vreselijk voor ons..
Het werd wel moeilijk zei die omdat ik al ver de zw.schap in was voor een 3d.
En geloof het of niet, ik heb gisteren als nog mijn 3d echo gehad van wellis waar een ander buro, voor 1 FLES RODE WIJN!!!
Ongelooflijk dat zulke mensen er nog zijn.
Ik ben bepakt en bezakt met een dvd van 3/4 kwartier, een CD met alle foto`s en 6 kleurenfoto`s naar huis gegaan.
Dus zo kan het ook, dat zulke mensen er nog bestaan!
Maar dit was niet gebeurd als jullie niet hadden gereageert, nogmaals bedankt.
Ik zou bijna zeggen, drink er 1 op mij!