Teleurgesteld, pretecho deel 2!

Ik wil alle dames bedanken die een tijd geleden hebben gereageerd op mijn onderwerp "teleurgesteld :(".
Want omdat jullie zo allemaal reageerde werd mijn gevoel bevestigd en ben ik er toch eens achteraan gegaan.
Hoe het nou precies werkt die 3d echo.
Voor mij en mijn partner was het namelijk allemaal nieuw en je gaat er dan vanuit dat je gewoon naar behoren geholpen word, maar het voelde achteraf (bij mij in ieder geval) niet zo.
Dus na aanleiding van jullie reactie`s ben ik gaan mailen met dat buro, nou kortom een hoop bla..bla...bla....en vele mailen later werd me een alternatief aangeboden dat ik nog een keer terug mocht komen maar wel 45euro moest betalen,.
Zo schofterig!
Hier zijn we ook niet op in gegaan.
Wel heb ik een ander buro aangeschreven en mijn verhaal verteld.
Gewoon om te kijken of dat ik gelijk had of niet.
De aardige man bood me aan om langs te komen zodat hij bij mij de teleurstelling probeerde weg te halen, want hij vond het vreselijk voor ons..
Het werd wel moeilijk zei die omdat ik al ver de zw.schap in was voor een 3d.
En geloof het of niet, ik heb gisteren als nog mijn 3d echo gehad van wellis waar een ander buro, voor 1 FLES RODE WIJN!!!
Ongelooflijk dat zulke mensen er nog zijn.

Ik ben bepakt en bezakt met een dvd van 3/4 kwartier, een CD met alle foto`s en 6 kleurenfoto`s naar huis gegaan.
Dus zo kan het ook, dat zulke mensen er nog bestaan!
Maar dit was niet gebeurd als jullie niet hadden gereageert, nogmaals bedankt.

Ik zou bijna zeggen, drink er 1 op mij! :)

Jeetje, wat ongelooflijk aardig van die mensen van dat andere buro!
Ik vind het super voor je dat je alsnog je 3d echo hebt gehad, goed dat je er achteraan bent gegaan.

Geniet maar lekker van je dvd en mooie kiekjes!

Liefs Elin

Geweldig !!!! Dat was wel superaardig van dat andere buro !!!

Geniet van je mooie film, en foto's en nog eventjes en dan kan je je kleintje in levende lijve zien!!!!!

Liefs

Wat fijn dat je alsnog een 3d echo hebt gemaakt. En idd ontzettend aardig van het andere buro.
Mooi he om de kleine zo te zien.. Ik heb de dvd al 4x gezien (en heb de echo vrijdag gemaakt hihi).
Geniet ervan!!!

Liefs

Wooooow, zo'n mensen moet je echt in ere houden! Ongelooflijk dat ze dat hebben gedaan.... Zo'n echo kost natuurlijk normaal gesproken wel wat.
Ik zou wel goed reclame maken voor dat bureau!!!
Minste wat je kunt doen.

Geweldig dat je nu dan wel nog een mooie echo met toebehoren hebt gekregen!

Enjoy!!

(ik ga 3 juli echo maken :D kan nu niet meer wachtne hihi)

He Sens, wat super voor jullie.
Ben blij dat je je niet op je kop hebt laten zitten.
En ja iedere gek mag een echopraktijk beginnen, ben blij dat je nu inderdaad een hebt die je wel kan aanraden bij vrienden familie en kennissen.
Geniet van je mooie wonder

Terug
Bovenaan