Ik ben moe en teleurgesteld, ben weer ongesteld geworden. Ik vermoed dat er iets bijzonders aan de hand was deze keer. Of ik heb géén eisprong gehad deze maand of ik was wel "zwanger" maar dat heeft niet doorgezet. Ik had zoveel symptomen deze maand van zwangerschap, zoals buikkrampen/misselijkheid, moeheid, pijnlijke borsten en een lichte bloeding een week voor m'n vermoedelijke NOD op 18-04. Vanaf woensdag begon mijn lichaam een beetje vreemd te doen, de buikkrampen en misselijkheid waren in 1 keer weg en ik had elke dag tot zaterdag één bloeding maar het zette niet door. Afgelopen zaterdag ben ik dan toch ongesteld geworden, ik heb even bij mijn man uitgehuild, we hadden er dit keer zo'n goed gevoel over.
M'n lichaam kan me blijkbaar toch erg goed voor de gek houden. We zitten er over te denken om toch maar naar de ha te gaan want dit was nu zo'n beetje de 10e maand.
Ik hoop dat er toch een keer verlossing komt want dit maakt alles er niet makkelijker op en ik zit op dit moment dan ook even in een dipje. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij en hebben we een bruiloft van onze beste vrienden, kan ik even mijn zinnen verzetten.
Groetjes,
Margreet
M'n lichaam kan me blijkbaar toch erg goed voor de gek houden. We zitten er over te denken om toch maar naar de ha te gaan want dit was nu zo'n beetje de 10e maand.
Ik hoop dat er toch een keer verlossing komt want dit maakt alles er niet makkelijker op en ik zit op dit moment dan ook even in een dipje. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij en hebben we een bruiloft van onze beste vrienden, kan ik even mijn zinnen verzetten.
Groetjes,
Margreet