teleurgesteld

A

Anoniem

Guest
hallo meiden , ik ben erg tereurgesteld
ik ben naar de dokter geweest ik heb daar een test laten doen, maar helaas weer negatief hij zei dat het wel lijk op een miskraam ik moet tot volgende week wachten als ik door blijf vlekken, moet ik naar het ziekehuis een echo laten maken . ik ben echt triest ik dacht dat het wel goed zou gaan maar helaas . nou meiden ik wens jullie allemaal wel een succes . ik ben echt kapot triest ah

ach lieverd jij ook al in een dip wat klote nou allemaal,had het je nog zo gegunt,en kaatje voelt zich ook al zo rot.maar goed ik blijf voor jullie keihard hopen,dat eens die zon voor ons allemaal gaat schijnen,en dat we elkaar dan tegen komen op1 grote roze wolk.geef de hoop niet op hoor meis.kus van pepe

Jammer voor je meid, ik had gehoopt op een leukere uitslag. Ik blijf voor je duimen (ook voor alle anderen) en hoop dat er snel leuk nieuws komt.

Dikke kus leeuwtje

Balen!!!!! Kon hij je niet nu al doorsturen naar de gyn? Waarom laat hij je zo lang wachten? Dat licht vloeien komt toch ergens vandaan. Wat jammer, je had je er al een beetje op verheugd! Ik hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat. En ik blijf duimen dat jullie weer gauw een klein wondertje mogen verwachten!
Sterkte!
Groetjes, Kat

Oh klote!
Ik reageer vel te laat en ik weet niet eens of je dit nog wel leest maar ik doe het toch maar.
Oh shit meid, ik had zo voor je gehoopt!
Ik hoop dat je gauw weet hoe het juist zit.
Ik begrijp maar al te goed dat je teleurgesteld en verdrietig bent.
Echt heel erg rot.
Heel veel sterkte toegewenst
Dikke knuffel
Lea

Terug
Bovenaan