teleurgesteld!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben ruim 5 weken overtijd en had negatieve testen, huisarts 2 weken geleden gebeld en hij zei, nog 1 week wachten en bij negatieve test even langskomen,omdat ik wel ruim 9 maanden van de pil af ben en een regelmatige cyclus heb. Belde ik dus op gisteren; wacht u toch nog maar 2 MAANDEN af, want wie weet komt het toch door de pil, komt je cyclus pas laat op een eigen ritme, beginnen nu die hormonen pas uit te werken.
Ik heb er heus wel begrip voor dat die rotpil uit moet werken, maar had hij dit nu niet vorige week al kunnen vertellen????? Ik ben erg teleurgesteld in de huisarts, hopen dat hij de volgende keer even wat duidelijker is, effe balen hoor, maar fijn dat ik het hier kwijt kan!!!!

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,

Dat is nog wel heel erg lang wachten zeg!! Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt.

Ik neem aan dat de huisarts ervanuit gaat dat je niet zwanger bent en
je lijf nog moet   inregelen. Hopelijk word je snel ongesteld, dan
weet je tenminste wat. Al hebben we liever een positieve test natuurlijk

Succes met wachten

Juup

Jeetje zeg wat bot van je huisarts om dat zo te zeggen.

Ik hoop dat je zwanger bent.

Veel succes.

Wen

Hoi Lieselot,
wat ontzettend balen!! Ik kan je helemaal begrijpen, zit in precies dezelfde situatie. Aanstaande maandag 5 weken overtijd en nog niks, nada, noppes!! Geen positieve testen en geen rode duivels. Volgens ha moet ik ook gewoon maar afwachten. Hij heeft het volste vertrouwen erin dat het goed komt, nou ja, hij wel! Maar ikke?
Veel sterkte en kop op, het moet toch een keer goed komen met ons..
Liefs, Chantal

Terug
Bovenaan