teleurgesteld

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik had vanochtend mijn tweede afspraak bij de vk
zoals de meeste ben ik ook erg onzeker over het kindje of alles wel goed is enzo
nu had ik me er dus erg op ingesteld dat ik vandaag meer zou weten
ik was er een beetje vanuit gegaan dat ik vandaag het hartje zou horen als alles goed is en als we dus niks zouden horen dat het dan dus niet goed is
ik ben nu 12 weken volgens mijn laatste ongesteldheid maar ik denk zelf dat ik mijn eisprong gevoeld heb en dat ik dus 11 weken en twee dagen ben
nu heeft de vk net geprobeerd het hartje te horen maar dat lukte dus niet
ze heeft me verzekerd dat dat niet erg is en dat dat helemaal niks hoeft te betekenen maar ik voel me er wel rot bij
ik had me er veel te veel op verheugd en dan  valt dat natuurlijk tegen
gelukkig heb ik a.s. maandag mijn eerste echo dus nog vier daagjes wachten  

veel liefs ikjes

Hoi,

Dat is dan idd ff balen, je stelt je er toch op in he.
Ik had dat met mijn 1e zw. net zo, met 12 weken een afspraak bij de verloskundige.
Maar zij kon ook geen hartje horen.
Ik kreeg toen een paar dagen later een echo.
En toen was alles gelukkig gewoon goed.
Dus nog ff geduld meis.
Komt vast goed!

Groetjes Jaikke

-----------

-> slecht nieuws ; met echo geen kloppend hartje te zien...
~3/4 oktober: miskraam

~5 dec: weer een positieve test :)

~2 jan: weer een echo zonder kloppend hartje....
~13jan.: 2e miskraam gehad:-(

Maar wel:
TROTSE MAMA VAN RENS (29-08-2004)

Hallo Ikjes,

Ik kan het me goed voorstellen hoor. Ik heb zelf vorige week maandag een enorme dip gehad na mijn 20 weken echo. Daar had ik me ook zo op verheugd en dat was ook niks. De beelden waren verschrikkelijk onduidelijk, ik kon er niks van maken. Ze kon niet zien of het een jongen of meisje was, waar we zo naar hadden uitgekeken. En ook zei ze dat de baby klein was en ik wat weinig vruchtwater had en dat dit in het ziekenhuis verder onderzocht moest worden. Ik zat in de auto echt te huilen.

Gelukkig zei de vk twee dagen later dat het best meeviel. De baby was groot genoeg voor de termijn en ook het vruchtwater was prima volgens haar. Het lijkt dus een storm in een glas water, hoewel we morgen nog wel een extra echo hebben om te kijken of ons kleintje de afgelopen tien dagen genoeg gegroeid is. En intussen zijn we er wel achter dat het een meisje is. :)

Sterkte meid, ondanks alle positieve verhalen die de meeste vrouwen meemaken op dit forum valt het helaas ook wel eens tegen. Maak je geen zorgen over je baby zelf. Het is ontzettend balen dat je het hartje niet kon horen, want dat is echt heel fijn, maar je zult nog even geduld moeten hebben.

hey
vervelend zeg.het is toch al zo'n onzekere periode.maar dat ze niks kon vinden zegt idd niks.mijn vk probeerde het niet eens voor de 16 wk.nog een paar daagjes en dan  heb je de echo.ik had met 8 weken al een echo.toen zag je alleen een vlekje.met 12 weken is echt keileuk!dan zie je al een heel mensje.wij hebben het op video.
succes met geduld hebben!
groetjes kari

hey

bedankt voor jullie lieve reakties
inmiddels is mijn teleurstelling ook al een beetje gezakt
ik wacht gewoon die 4 daagjes voor de echo nog even af

veel liefs ikjes

Terug
Bovenaan