Teleurgesteld

Hallo allemaal,

Tja weer effe niet geweest want weer teleurstelling hoor, gewoon weer ongi geworden. Wel anders als anders, nl. heel weinig, maar ook temp.daling dus zeker niet zwanger. Vandaag dan ook echt "bloed" zeg maar, dus weer op naar de volgende maand, ronde 26 ofzo (raak de tel een beetje kwijt).
Had echt goede hoop, voelde me anders als anders, vreselijk zere borsten (ook wel voor ongi hoor, maar nu wel erger, voelde me af en toe net zo'n koe met grote uiers!), maar helaas, weer niks.

Luna, ik heb de afgelopen dagen aan je gedacht, maar las net dat je toch ook weer ongi bent geworden, wat een teleurstelling is dat dan weer he. Kan me dat echt heel goed voorstellen.
Wel heerlijk dat jullie zo'n mooie reis hebben geboekt, groot gelijk! Je kunt toch niet gaan zitten wachten op een baby he!

Moi, vervelend dat je al ongi bent geworden terwijl er geen eisprong te zien was. Heel raar allemaal! Was bij mij dus ook zo, heb toen ook Clomid gekregen. O ja, ik moest ook op dag 3 van de cyclus beginnen, maar sommige vrouwen beginnen pas op dag 5, dus als je belt zal dat toch geen probleem zijn. Je kunt altijd nog zeggen dat het pas een dag later goed is doorgebroken....

Anne, spannend hoor, ben benieuwd of je binnenkort een positieve test hebt.

En El voor jouw geld natuurlijk hetzelfde, spannend hoor.
Ben wel een beetje jaloers, maar goed zal wel weer van de vervelende ongi hormonen komen.

Voor de rest van de dames, ook allemaal weer heeeeeel veel klusplezier gewenst voor de maand juni (hihihi, toch afsluiten met iets positiefs he!)

Liefs,
Joan

Hoi Joan, ik reageer hier maar even op 'test' Natuurlijk gun ik iedereen een positieve test, maar ik had zo gehoopt dat ik vanochtend zelf een positieve test zou hebben, vandaar dat ik de eerste wilde zijn. De test was negatief, dus nu is een ander weer aan de beurt hoor!

Ik heb op het ogenblik ook van die enorme borsten, veel erger dan normaal voor ik ongi word (en ook veel langer van tevoren al) Ik lees dat jij dat ook had en toch weer ongesteld werd. Balen joh!
Ik mag nog even hopen en afwachten , heb maandag mijn nod!

Ondanks alles hoop ik dat je een fijn weekend hebt, liefs, el.

Hoi Joan,

onwijs balen is dat he. Elke keer die teleurstelling. Het lijkt wel naarmate je verder komt dat je lichaam je steeds meer voor de gek gaat houden.
Ik had voordat ik de medische molen in ging altijd een hele goede cyclus. Nooit te laat, altijd met dezelfde symptonen. Sinds ik bij de gyn loop, klopt er helemaal niets meer van. Cyclus wordt steeds langer, voortekenen steeds merkwaardiger zodat je denkt: yes het is bingo! En dan weer die teleurstelling.

Ik heb ook nog geen positief nieuws. Gisterenmiddag heb ik weer een testje gedaan maar die was negatief (met een klein schaduwachtig tweede streepje), maar niet meer zo twijfelachtig als in het begin.

Ik wens je in ieder geval veel succes in de volgende ronde! Het geluk moet toch eens aan onze zijde zijn, zou je zo denken?????

Liefs,
Anne

Hoi Joan,

Vreselijk k** voor jullie weer bah!! Ronde 26 alweer, dan denk ik wel bij mijzelf wat loop ik nou te klagen en te puffen, wat moeten jullie een geduld hebben joh!! Toch lees ik heel veel positieve verhalen van clomid en dat veel meiden hier snel zwanger van raken?? Ik denk inderdaad dat ik zeg dat ik maandag op cycles dag 5 zit i.p.v 6, want anders moet ik weer een hele cycles gaan wachten tot ik met clomid mag beginnen, dat zou toch geen kwaad kunnen??

Ik wens je veel sterkte en ik vind het knap dat je zo positief blijft,,petje af hoor!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan