teleurgesteld

Hallo allemaal,

Ben vanmiddag naar de gyn geweest en zit meteen in een dip! Heb afgelopen ronde drie pillen clomid per dag, vanaf 4 t/m 8 nov, moeten slikken en blijkbaar willen mijn eitjes nog niet springen. Jeetje ik hoopte echt dat het nu eens ging lukken zeg. Oké volgens de gyn moet mijn eisprong nog komen maar toch.... Ik moet volgende week weer terugkomen. Als het nu niet lukt krijg ik nog een keer clomid en dan vier pillen op een dag en daarna dan moeten we toch aan spuiten gaan denken. Kan iemand me vertellen wat er dan gaat gebeuren, heb er nog niet teveel over door durven vragen. Moest het even van me af typen hoor. Bedankt meiden.

Groetjes
patricia

Hoi Patricia,

Zelf heb ik bijna 1 1/2 jaar clomid geslikt. Mijn gynaecoloog zei in mei dit jaar, dat ik met de Clomid wel kon stoppen omdat dat waarschijnlijk nooit aan zou slaan bij mij. Wat er wel aan de hand was wist hij niet. Alles bleek verder okee te zijn.
Hij begon bij ons inderdaad ook over spuiten Puregon. Mijn man schrok daar een beetje van...al die medicijnen!! Dus vroegen we wat bedenktijd.
Nou...die hadden we....ruim 2 mnd gewacht met medicijnen en toen bleek ik ineens zwanger. Terwijl ik het echt na 2 jaar oefenen niet meer had gedacht.

Misschien is het voor jou ook iets om over na te denken. Las een rustpauze in en wie weet komt het dan toch vanzelf, die clomid heb je nu toch wel voldoende geslikt??

Hee meid, succes verder en zal nog regelmatig even op deze site komen buurten hoe het met jullie gaat.

Zelf zit ik nu gelukkig op het mei2005 forum!

Angie

Van harte gefeliciteerd Angie. Wat zal je een gat in de lucht gesprongen zijn zeg. Anderhalf jaar clomid is wel erg lang zeg. Ik krijg het nu voor de 6e keer en ben in april begonnen. Ga er nu vanuit dat mijn eisprong nog moet komen. Zag het gister ff helemaal niet meer zitten. Ben zo bang dat het helemaal niet gaat lukken. Dit soort verhalen geeft je dan weer een beetje hoop. Bedankt! Geniet van de aankomende maanden, je hebt het verdient.
Groetjes
patricia

Bedankt voor je fijne reaktie, zal zeker voor jullie duimen.
Vroeger dacht ik er eigenlijk niet zo over na. Mijn 1e zwang.schap is nl. heel voorspoedig gedaan, maar nu je hetzelf is overkomen praat en denk je toch echt heel anders!

Nogmaals succes!
Angie

Hoi Pat,
Dat is inderdaad wel veel; 3 pillen clomid. Heb je dan geen enkel klein eitje gehad? of groeien ze wel, maar springen ze niet? Want dan kunnen ze toch pregnyl spuiten?
Sterkte en liefs, A3

Ik geloof dat er nu wel iets aan het springen is geweest maar dat hoor ik woensdag wel. Ben wel heel erg nieuwsgierig nu en kan haast niet wachten. Hoop niet dat ik mezelf nu teveel hoop aan het geven bent want anders valt het straks weer zo tegen.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
patricia

Terug
Bovenaan