Teleurgesteld

Waarschijnlijk zijn alle aanstaande moeders langer bezig om een wondertje te krijgen dan mij. Wij zijn al 3 maanden bezig om een kindje te krijgen alleen wil het niet echt lukken. Ik heb van alles gelezen op internet maar echt wijzer word ik er niet van. Na zoveel negatieve tests ben ik bang dat het ons niet gaat lukken. Met mijn man heb ik het er niet zoveel over want hij heeft het er ook moeilijk mee. Hij dacht dat het de eerste keer al raak was. Ik wil niet elke maand opnieuw teleurgesteld raken, maar wil alsnog heeeeeeeeel graag een kindje.!

Beste E.Ak,

Ik denk dat dit niet de juiste plek voor jou is. Op dit stukje van het forum zitten eigenlijk alleen meiden die al ruim een jaar (sommige veeeel langer) bezig zijn en ook al bij de gynaecoloog lopen. Sommige zijn zelfs al de onderzoeken voorbij en zijn volop met behandelingen bezig.

Jouw plekje is denk ik nog het zwanger-worden-forum.

Succes met zwanger worden!

Liefs Daisy

Hallo E.Ak,

Allereerst wil ik je succes wensen met zwanger worden.

Het is mijn persoonlijke mening hoor, ik snap best dat je teleurgesteld bent als je weer een negatieve test hebt, maar om na 3 mnd al de hoop op te geven vind ik wel erg snel.Of heb je een reden, bv dat het in je familie veel voorkomt dat zwanger worden moeilijk is???

Als je gewoon gezond bent en gezond leeft dan zou 'k zeggen, op naar de volgende ronde met je hoofd omhoog.Ik heb 9 mnd gewacht bij de eerste, krijg nu de 3e....

Overigens, hoe ziz het met jou cyclus? Normaal gesproken komt ca 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie de eisprong, het beste is om de week daar aan vooraf om de dag sex te hebben, en de dag vóór je je eisprong verwacht, het zaad van de man is namelijk langer 'houdbaar' dan jouw eitje....

Op www.predictor.nl kan je veel nuttige info vinden.
Succes!

Elke maand is er 1 te veel, en ik hoop dat je snel zwanger wordt. Maar dit is het forum als het langer duurt, en net als daisy denk ik dat je naar het andere forum beter kunt gaan. Het is denk ik ook erg pijnlijk voor de meeste op dit forum als je zegt dat je al 3 maanden bezig bent, terwijl de meeste hier zitten die al meer dan 1 jaar oftewel jaren bezig zijn. Komt wel hard aan.
Wij zijn zwanger geworden dmv icsi/ivf na 3 jaar.

Veel succes met het zwanger worden, en gemiddeld duurt het 1 jaar dus je hebt nog geen reden om in paniek te raken dat het neit zal gaan lukken.

Succes.

De gemiddelde tijd voor een vrouw om zwanger te worden is 6 maanden. Let op, dat is gemiddeld. Er zullen er zijn die met 1 maand zwanger zijn en er zullen er ook zijn die er 12 maanden over doen. Gemiddeld is dat dus 6 maanden. De meeste vrouwen doen er wel langer dan 3 maanden over om zwanger te worden. Ikzelf heb er 28 maanden en een IVF behandeling voor nodig gehad.
Je bent dus nog helemaal niet lang bezig en zal nog even geduld moeten hebben. Als je over een jaar nog niet zwanger bent, zou je eens een afspraak kunnen maken met de huisarts. De meiden die hier kletsen zijn allemaal minstens een jaar bezig en vaak zijn ze ook bezig met behandelingen in het ziekenhuis.

Teleurgesteld??? Wij zijn 2 jaar bezig dus 3 maanden is nog niks..ik ben ook behoorlijk teleurgesteld, vooral omdat veel in mijn omgeving wel zwanger zijn..vandaag alweer ongesteld geworden, zie het even niet meer zitten..

Terug
Bovenaan