teleurgeteld

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Afgelopen zondag had ik nod en er kwamen geen rode duivels Jippie.
Met mijn man afgesproken dat we zaterdag zouden testen ,want hij wilde er graag bij zijn.
Maar ja er was nog een test in huis dus ik dinsdag ochtend heel vroeg mijn nest uit om samen met manlief te testen en ja hoor possitief. Wij helemaal blij.
Maar nu vanmorgen kreeg ik last van hevig bloedverlies wat nu overgins wel alweer minder is.
Van mijn huisarts moest ik het nog een paar dagen aan kijken en kijken of er ook stolsels los komen, en anders aan het eind van de week weer contact op nemen.
Er spookt nu vanalles door mijn hoofd en ben ook echt teleurgesteld vooral omdat ik maart ook al een vroege miskraam heb gehad. Het voelt op dit moment gewoon als falen van mijn lichaam.
Sorry hoor maar ik moest het even van mij af typen.

Groetjes Saskia

Lieve Sassie!
Was net aan het denken hoe het met je zal zijn.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Kan me voorstellen dat je de schrik weer te pakken hebt, met dat bloedverlies.
Denkt de HA dan dat dit weer een miskraam word? Of is er nog hoop?
Ik zal in ieder geval duimen dat het goed gaat en je over 9 maanden een wolk van een baby op de wereld zet.
Sterkte hoor meis!

Hoi Miena,

Zolang er maar stolsel bij komen is er nog hoop, maar ik ben heel bang dat dit gaat eindigen in een miskraam. Dus op dit moment ben ik aan het wachten op weeen en stolsels. In maart heb ik ook een vrorge miskraam gehad en begon ik met vloeien en de volgende dag kreeg ik lichte weeen en kwam het vruchtje los. Maar als het mis moet gaan hoop ik dat het snel gebeurt want deze spanning is niet te houden.

Liefs Saskia

Hoi,

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, want niets is zo erg als de onzekerheid.
Hoop natuurlijk voor je dat het goed blijft gaan, sterkte.

Lieve groetjes.

hoi jeetej wat een spanning , ik leef met je mee ik heb zoiets ook gehad en toen bleek het een bbz te zijn, maar het hoeft echt niet hoor!!!!

Verloskundige en gyn zeiden dat bloed verlies zolang het niet als ongie is altijd kan in het begin!!!

Ik zal voor je duimen, kus daan

Tjonge meid, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je op kan vrolijken.
Zou het toch wel heel erg vinden als je alweer een miskraam zou hebben.
Twee is te veel, he?
Probeer wat afleiding te zoeken zodat je er niet te veel mee bezig bent.
Makkelijker gezegt dan gedaan, dat weet ik, maar kan wel een beetje helpen.
Sterke hoor....Blijf voor je duimen.

Kus van Miena!

lieve sassie
wat een gedoe zeg
ik hoop voor je dat het alllemaal goed komt
sterkte
kus

Hee Sassie,

Jeetje das wel flink schrikken toch? Hoop voor je dat het toch allemaal goed komt. Ga flink voor je duimen, hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan