Teleurstelling groot

A

Anoniem

Guest
Ik wist gwoon dat het te mooi was om waar te zijn. Dan krijg je ook nog van die reacties
Ach kind je bent nog zo jong. Jouw tijd komt nog wel. Of ach je hebt tijd zat.
Maar die mensen begrijpen gewoon niet hoe belangrijk het is voor iemand.
Bah, wat doet mijn lichaam toch rare dingen met me. We hadden zelfs al kleding gekregen. Maar goed het is niet anders. Heeft hier iemand ervaringen mee?
Reageer maar meiden. Ik ben blij dat er hier iemand is die wel naar me luisterd.
Moest gister echt even uitjanken bij mijn vent.
Jeniffer

hai, jennifer

weet er alles van ik ben 26, en tegen mij zeggen ze ook je hebt nog tijd zat, ben nou twee jaar bezig dus, wou jong moeder worden, het kan nog maar superjong is het al niet meer. Ben vandaag weer ongesteld geworden, vreselijk, je blijft altijd maar hopen en dingen voelen.

Ha Meid,
wat balen voor je dat je niet zwanger bent. kan me voorstellen dat het een teleurstelling voor je is. en ik hoop voor je dat het senl wel raak is.
ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. dat was ook een grote teleurstelling.
vol goede moed gaan we er nu toch weer tegenaan!!
veel succes en sterkte!!
groetjes leetje

Ik ken je gevoel. Ze vinden mij ook erg jong (25) maar daar sta ik boven. Wij hebben er voor gekozen en willen het heel graag.
Ik moet wel zeggen... ben nu bezig met ronde 9 maar heb nu toch wel even een dip moment. 't is soms ook zo moeilijk want als ik me minder voel dan kan ik niet even heerlijk tegen m'n mannetje aan kruipen en ff lekker huilen maar dan moet ik die stomme *** telefoon pakken.
Ik hoop dat we ff in een dippie zitten en dat we allemaal met frisse moed weer verder gaan. Misschien doet het komende voorjaar ons goed!!! 'k vind het nu in ieder geval al heeeerlijk dat het langer licht is.

Kop op meid(en)!!!

Leah

Terug
Bovenaan