teleurstelling

Hallo allemaal!!
Wil dit weer even kwijt..ik had afgelopen vrijdag mijn nod. De week ervoor zeurende pijn in mijn onderbuik en ontzettende last van mijn borsten. (normaal heb ik dat niet zo erg) Vrijdag geen ongi gehad dus dacht dat het goed zat, maar nee...helaas!!! Zaterdag werd ik ongi. Echt balen dus weer. 4 maanden is nog niet veel, maar het is echt een teleurstelling. Balen balen en nog eens balen dus...
 
Hallo Ilona,

Succes met je volgende ronde....ik ben vandaag ongi geworden was mijn eerste ronde was ook al een teleurstelling. We gaan gewoon door: nieuwe ronde nieuwe kansen....
 
ook ik ben een van de balenden..
ook voor mij was het de eerste keer.
Ik baal met jullie mee! We gaan door! En gaan proberen geduld te hebben , toch?
Groetjes,Babske
 
Zoals reeds gezegd, we leven met je mee hoor!! Ik zit in ronde 2 nu maar moet nu even mijn ongi afwachten want heb een MK gehad maar mijn ventje en ik blijven positief denken maar zoals je zegt, het is balen ook al is het 'nog maar' een paar maanden dat je bezig bent!

SUCCES!
 
Ook ik ben 1x ongesteld geworden sinds we stopten met de pil. Ik dacht enkel maar aan baby's de hele dag en hoopte toch op een zwangerschap (al was het maand 1). Ik was dus ook erg teleurgesteld. Heb mezelf maar getroost met een glaasje wijn en carpaccio toen we lief samen uit eten gingen! Ondertussen komt de dag er weer aan dat ik zou moeten ovuleren, dus we gaan er weer voor! En dan weeeer hopen en afwachten en ongeduldig zijn....
 
Terug
Bovenaan