Teleurstelling

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben al ruim 3 weken overtijd maar niet zwanger en niet ongi.
Vandaag bij de ha geweest en die zegt je lichaam zal nog in een ritme moeten komen na 3 jaar een spiraaltje te hebben gehad.
Maar niet ongi wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden elke maand testen en als het over een half jaar nog niet goed is terug komen.
Ik baalde hiervan omdat de psycholoog het erover had dat er medicijnen zijn om weer ongi te worden en om een eisprong op te wekken maar de ha wilde hier nog niets van weten dus ik baal enorm maar ja het leven gaat door.
groetjes monique

meid                
heb geduld, ik ben al bijna 3 maand niet ongi geweest!! kunnen niet anders! kus

Hoi,

Balen, en ook  herkenbaar voor meer mensen hier. Ik was de eerste keer "echt" ongi, ook drie weken later dan ik had gedacht. Ik was aan de pil.
Gewoon door gaan, je niet laten kisten hoor!!!! Ik heb hier wel eens iets gelezen over monnikspeper, om je cyclus op ritme te brengen. Ik weet het zelf niet precies hoe het zit, maar misschien anderen wel!

Veel succes,

groetjes

Dag meid,

Ik heb dat wel vaker van een spiraaltje gehoord, maar ook dat het dan na 4,5,6 maanden de cyclus weer op op orde is. Ik hoop dat dat ook voor jou het geval zal zijn.

talke

Bij eens piraaltje stopt je cyclus toch niet echt.
Ik mesntrueerde niet meer toen ik eens piraaltje had, maar kon aan andere dingen wel merken dat mijn cyclus gewoon doorliep.

Succes

Terug
Bovenaan