teleurstelling

Hallo allemaal,

Ook ik had vandaag een fikse teleurstelling. Na ruim een week overtijd te zijn dacht ik echt dat het nu na 2 jaar raak was maar helaas ik ben vanmiddag ongi. geworden. nu moet ik voor het eerst vrijdag met clomifeen beginnen 50mg ik hoop echt dat dit wel werkt want jullie allemaal weten als geen ander hoe iemand zich voelt als je toch weer moet constateren dat je niet zwanger bent. Om mij heen zijn een heel hoop mensen die zeggen je heb er toch een lopen dus wat zeur je maar je wilt net zo graag een 2e kindje als een eerste. Mijn man was ook erg teleurgesteld maar ik moet sterk zijn ook voor mijn dochtertje want die vond het ook erg jammer dat ze nog geen broertje of zusje krijgt. ik hoop dat ik goed reageer op dit medicijn.

groetjes Linda

hoi Linda,

Even voor jou gemoedsrust:

Ik vindt dat niemand, maar dan ook niemand het recht heeft tegen jou te zeggen dat je zit te zeuren omdat je er toch al een rond hebt lopen!!!!! Echt niet!

Ik heb zelf nog geen kinderen en helaas gaat het allemaal niet zo makkelijk maar ik vindt echt dat of je er nu al een hebt of niet dat iedereen het je moet gunnen om op een "normale" manier zwanger te worden!

Succes (en ik weet ong. hoe je je voelt, ben gisteren ongi geworden en voel me zwaar chagrijnig!!)

gemma

Terug
Bovenaan