TELEURSTELLING...

Lieve meiden,

Ook ik moet - net als Jenifer - meedelen dat ook deze teruplaatsing (nummer 7 inmiddels) ook niet is geslaagd
Ik ben NIET zwanger
Afgelopen week zijn we lekker op skivakantie geweest en dinsdag hadden we gepland als testdag maar... dat was al NIET meer nodig
Maandag liet de natuurlijk al duidelijk weten dat ik NIET zwanger was
Hevig teleurgesteld maar ook wel heel blij dat we deze teleurstelling samen  , ver van huis en weg van de dagelijkse sleur, konden verwerken

Nu maar weer opladen voor IVF nummer 3
Start op 13 juni 2008

Vanwege de vakantie heb ik wel bijna alle berichten gelezen maar ga  niet meer op alle berichten reageren
Iedereen heel veel sterkte met onderzoeken, start, wachten, IUI/IVF/ICSI , evaluatiegesprekken, beslissingen nemen etc....

Liefs,
SunshineJo

Hé lieve Jolanda,

Weer lekker terug van vakantie? Volgens mij was je bang dat je de sneeuw zou missen, dus dacht je..neemt ik het maar mee naar het Zeeuwse land???
Ik heb vaak aan je gedacht hoor en had gehoopt op beter nieuws....ik hoop dat je ondanks alle verdriet, toch nog een mooie vakantie hebt gehad?
Ik wens je veel sterkte komende tijd en samen gaan we gewoon op naar onze volgende behandeling oke? Samen zijn we sterk!

Tot horens...

Liefs,
Famke

Hey Jo!!

Wat balen zeg! Nu alweer op weg naar de derde poging. Ik vind het echt vreselijk voor jullie! Ik hoop dat het dan wel goed gaat, maar eerst maar even bijkomen en alles laten bezinken. Veel succes!!

Liefs Ester

Hi Jo,
wat vervelend nieuws zeg!
zo akelig om iedere keer maar weer teleurgesteld te worden.
op naar de volgende poging, ik hoop dat je daar de zin en kracht voor kan vinden.
Veel liefs, Amber

Lieve SunshineJo,
wat een domper zeg zo in je vakantie. Het zou toch zoveel leuker zijn geweest, als jullie met z'n drieen terug hadden mogen komen.

Kan me wel voorstellen dat je het lekker vond om even geen bekenden om je heen te hebben en het verdriet over deze mislukte poging even alleen met elkaar te delen.

Ik hoop dat je snel de kracht weer kan vinden om dit een plekje te geven en je op te laden voor in juni,

liefs
Patricia, mama van Bas*

Terug
Bovenaan