teleurstelling

Hallo allemaal

Normaal lees ik alleen mee, nu wil ik eigenlijk iets van jullie weten.
Was voor jullie de eerste keer weer ongie worden na je mk ook zo'n teleurstelling? Ik hoopte zo dat het meteen weer raak zou zijn. Het enige positieve is dat mijn cyclus meteen weer op gang is. Wederom netjes 28 dagen, vanaf dag 1 van de mk geteld.
Ik hoor regelmatig dat vele snel weer zwanger worden na hun mk. Daar proberen we ons maar aan vast te houden.
Soms denk ik welles waren we er maar nooit aan begonnen. Was al die ellende en onzekerheid ons bespaard gebleven.
Maar goed, genoeg gezeurd, op naar de volgende ronde.
Groetjes Q

Hoi Q, wat vervelend voor je, kan me voorstellen dat het rot voelt. Maar meid, geef niet op he. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

Ik moet mijn eerste ongi nog krijgen, ik wacht nog steeds tot het vloeien ophoud na mijn mk (nu 10 dagen geleden). Ik heb het idee dat deze maand voor mij ook al weggegooid is omdat we maar niet kunnen beginnen (vanwege het vloeien dus).

Ik duim voor je dat het volgende maand wel raak is!!!

liefs Po

Hoi Q,

Ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Zelf was ik ook enorm teleurgesteld, maar eigenlijk nog niet zo erg als de tweede, derde en vierde keer! In het begin heb je nog hoop dat het snel weer goedkomt, maar ik ben nu een half jaar verder en nog niks! Maar ieder geval is weer anders hoor. En ik heb ook een onregelmatige cyclus wat ook erg vervelend is. Gelukkig is het bij jou weer gelijk goed! En er zijn genoeg (volgens mij de meesten) die heel snel na een mk weer zwanger zijn. Ik hoop voor je dat het bij jullie ook weer snel raak zal zijn! Niet opgeven hoor!!

Succes!!!!

Groetjes Cath

Hoi Po,

Nou en of dat die eerste menstruatie tegenviel! Wat was ik weer van slag zeg, ik heb dagen zitten huilen.
Momenteel zitten we weer in onze klusweek, dus dan ga je hier weer helemaal voor. Maar het lijkt me verschrikkelijk als het weer niet lukt! Zonde van de tijd he? Zo voelt het dan tenminste wel.

Emotioneel vind ik het allemaal zo ontzettend vermoeiend.

Liefs Mira

Hoi,

Ik werd precies een maand na de MK weer ongesteld, dat was een teken dat mijn cyclus weer gwoon op gang was.
stilletjes hoopte ik dat ik weer zwanger zou zijn als ik voor controle terug moest bij de gyn. het duurde echter langer; vier maanden na de MK, was ik zwanger en nu ben ik in de 12e week, achteraf lijkt het allemaal toch wel snel gegaan(maar kan me de maandelijkse teleurstelling nog wel goed herinneren)

sterkte en veel succes,

jeanette

Terug
Bovenaan