telkens bloedverlies na eisprong

Hoi meiden,

Sinds juli 2007 zijn wij bezig voor een tweede wondertje en helaas tot nu toe nog geen resultaat. Wel af en toe sterk het vermoeden gehad dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar telkens toch weer op tijd ongesteld....
Sinds ik de etos 'zwanger worden' tabletten slik, heb ik in ieder geval een kortere cyclus gekregen(scheelt een dag of vier) maar dus ook telkens een weekje voor mijn nod een beetje  bloedverlies. En dan eigenlijk altijd na het vrijen. Ik dacht eerst dat het een gesprongen bloedvaatje was, maar ik heb het anders nooit, alleen die week na mijn eisprong. Je zou als eerste denken aan een innestelingsbloeding die toch niet goed is gegaan, maar misschien heeft iemand dezelfde ervaring met die tabletten?
Groetjes Gwen

Hoi Gwen,
Helaas, ik herken het niet. Heb de tabletten ook een tijdje gebruikt, maar vond ze te groot, dus ben weer overgestapt op kleine foliumzuurtabletjes. In de tijd dat ik ze gebruikte heb ik geen verschillen opgemerkt.

Als je het iedere keer hebt,  misschien heb je dan een hele heftige eisprong? Anders zou ik het een keer laten checken bij de huisarts, dan weet je zeker dat het niets is. Misschien een cyste of zo? Niet om je bang te maken overigens, want het zou ook heel gewoon iets kunnen zijn dat  bij jouw cyclus hoort.  

Groetjes en succes, Esk  

Hoi Esk,

Bedankt voor je reaktie. Ik ga eerst eens lekker op vakantie naar Griekenland en misschien dat we daarna eens verder laten kijken naar evt. lichamelijke oorzaken van het niet zwanger worden. We hebben al een zoontje dus we hadden of heel veel geluk of er is iets minder ernstigs aan de hand en moeten we gewoon nog wat geduld hebben.....
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan