telkens niet lekker rond eisprong

hoi dames,

wij gaan voor een tweede  kindje, maar telkens voel ik me niet 100% fit rondom mijn eisprong, dus we klussen niet zo super veel
ik weet  wel dat er maar 1 zaadje nodig is, maar toch baal ik ervan omdat ik er 100% voor wil gaan
herkennen jullie dit?

groetjes janne
eind april NOD, spannend..........

hoi hoi!

ik herken dit heel goed!
zit nu in ronde 4 en de eerste rondes had ik helemaal nergens last van..en netjes 28 dgn steeds..
deze ronde heb ik 4 dgn ontzettend veel buikpijn en rugpijn gehad.
zelfs het vrijen deed pijn...en dat is geen pretje,omdat je wel weet dat t op dat moment moet gebeuren. na 4 dgn zakte de pijn weg en had ik ineens rekbaar slijm
direct maar ff geklust!hihi..zonder dat t pijn deed gelukkig..
en nu weer die ellendige wachtweken... heb nu als t goed is een cyclus van 32 dgn.
nod op 25 april.

ben jij echt beroerd ervan?ik hoop trouwens niet dat t elke ronde zo gaat..
succes met alles!

ook ik herken dit! Buikpijn vanaf enkele dagen voor de eisprong tot de dag erna. tevens misselijk rond de eisprong, waardoor ik al een aantal keren hoopte dat het raak was.
Ik blijf trouwens ook naar de wc lopen door druk op de blaas rond de eisprong. herkennen meer mensen dit ook?

Groetjes Haily

hey dames,

dat gevoel van buikpijn rondom de eisprong herken ik ook 9dan kun je misschien een beetje een inschatting maken van wanneer de eisprong is),
maar bedoelde eigenlijk het gevoel van grieperig zijn, ik heb ook al een paar keer last gehad van overgeven en diarree en dat kan toch niets met een komende eisprong te maken hebben, of wel??
ik herken dit helemaal niet van bij mijn 1e kindje.

groetjes janne

Hoi Janne,

Ik ben tijdens mijn eisprong ook altijd beroerd.
Zou het te maken hebben met het feit dat we al een kind hebben?
Voordat  onze dochter  er was, heb ik hier nooit zo'n last van gehad!
Ik heb ook dagen last van buikpijn, maar ook van dat grieperige gevoel wat jij ook hebt (behalve die diaree).
Ik heb zelfs 2x een koortslip gehad tijdens mijn eisprong, dat was balen...
En inderdaad veel minder zin in vrijen hierdoor.

Nu zijn wij nog niet echt 'voor het echie' bezig, maar het lijkt wel of er elke keer weer iets is als ik mijn ei heb!

Dus ja, ik herken het gevoel en vind het ook errug irritant!

Hopelijk mag je snel zwanger worden, als je dan misselijk bent dan weet je tenminste waar het voor is!

Veel succes!

Groetjes, Anna

Hoi anna,

't is inderdaad balen, zo rond die dagen en inderdaad ik herken het helemaal niet van toen we voor de eerste "bezig waren"
Maar misschien is het ook wel dat je door stress extra vatbaar bent voor virussen ed. (stress op het werk, druk, druk, druk, spanning van zou het deze maand raak zijn etc.)
Hopelijk is het snel over en komt het overgeven door de zwangerschapshormonen...
eind april NOD, nog even afwchten dus!

Groetjes Janne

Hoi

Herken het wel.
Maar bij mij is het niet altijd de laatste keer dat ik hetr had was al weer 6 maanden terug.

Maar ik werk met ovulatie testen en heleaas is het bij ons ook geen feest helaas, maar ik had last van:
buikpijn, hoofdpijn, rug pijn niet lekker in je vel.

Zat met me vriendin op msn en toen zei ze hoe is het   en toen vertelde ik dat en toen zei hoeveelste dag zit je dus ik kijken.
En toen zei zij al van het kan wel eens je eisprong zijn.
En ik testen die avond en ja hoor duidelijk 2 streepjes terwijl er de avond er voor nog   1 was.
Zo zie je maar het kan zo ineens veranderen.
En de pijnen die ik had koppelde ik nooit aan mij eisprong maar dat is het dus wel.

Succes.

Terug
Bovenaan