Teller klopt niet...

hmz...die teller op de homepage die zegt in welke week je nu zit klopt niet!
Als ik die mag geloven zit ik nu in week 7, maar als ik zelf ga tellen is dat wel degelijk week 6....

Op de site allesoverkinderen.nl staat een mooie berekening! Die laat exact het aantal weken en dagen zien en zelfs de dag van bevruchting!
Klopt precies! :)

Dacht ik al richting de 8 weken te gaan...pffff

Bij mij klopt het wel...op die site van je staat dat ik 6 weken en 6 dagen zwanger ben en hier dat ik in de 7de week ben. Het enige verschil is dat deze site zegt in welke week je zit dus als er staat je bent in week 7 betekent dat niet dat je al 7 weken zwanger bent!

Dat is toch raar?
Je telt toch vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie?
Dus die 2 weken krijg je al cadeau. Dan kun je toch niet nog eens een week vooruit zijn?

Ik hoor het maandag van de vk wel...

hey juul,

op deze site ben ik 9 weken, op de site van alleskinderen.nl ben ik 8 weken en 5 dagen en op de site van mamaenzo.nl ben ik maar 7 weken hahaha

beetje vaag zo! heb maandag mijn 1ste echo dan weet ik het zeker.
wel raar dat er tussen de een en ander 2 weken zit.

heb je maandaag ook je echo???

Hoi juulke,

Hij klopt wel als je cyclus 28dgn is, anders wijkt hij iets af,(mijne is 25dgn) ik zit nu in de 9e week, morgen ben ik 9wk, dus zaterdag ga ik de 10e week in, volgende week vrijdag ben ik 10wk enz..
Is niet zo raar hoor, werkt hetzelfde als de eeuwtelling eigenlijk,,haha

Gr MJ

Hoi Nicole!

Ja, heb ook maandag echo :)
Om 11 uur, ben enorm benieuwd!
En, inderdaad, nog meer naar hoe lang het nu eigenlijk is.
Jij zit dus met hetzelfde probleem kennelijk...

Laat je iets weten?

Heb mezelf er ook over verbaasd dat het een week verder leek dan ik dacht dat ik was. Maar als je erover nadenkt klopt het wel. Net als wanneer je kindje straks geboren is, ben je met het eerste levensjaar bezig, maar pas aan het eind van dat eerste jaar wordt het 1. Dus nu ben ik 7 weken en 6 dagen zwanger en ben ik dus aan de 8e bezig.

Ik mag dinsdag voor het eerst naar de verloskundige, ben zo enorm benieuwd naar alles, of ik gelijk een echo krijg, en of de datum van 11 maart die ik in mn hoofd heb klopt enzo. Spannend!

Terug
Bovenaan