<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hallo meiden,</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik had vanmorgen bij het afvegen licht roze bloedverlies. Ik was ergens van binnen overtuigd zwanger te zijn en had me al helemaal voorbereid op een tweede kindje. Ik voel me dus ook echt telleurgesteld?. Alles in mijn lichaam leek alsof ik zwanger was. Ik vind de teleurstelling best hard aankomen. We hebben sex gehad tijdens mijn ovulatie (dacht ik) en helaas niet gelukt. Nu wil ik denk ik gaan beginnen aan ovulatie testen want ik heb nu 3 dagen eerder dan mijn NOD al bloedverlies. Ik moest maandag officieel ongesteld worden. Ik dacht altijd een regelmatige cyclus te hebben... niet dus. En roze bloedverlies is geen zwangerschap...</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;"> </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">hoe werken ovulatie testen precies? </p>