Telleurgesteld en ovulatie vraag

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hallo meiden,</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik had vanmorgen bij het afvegen licht roze bloedverlies. Ik was ergens van binnen overtuigd zwanger te zijn en had me al helemaal voorbereid op een tweede kindje. Ik voel me dus ook echt telleurgesteld?. Alles in mijn lichaam leek alsof ik zwanger was. Ik vind de teleurstelling best hard aankomen. We hebben sex gehad tijdens mijn ovulatie (dacht ik) en helaas niet gelukt. Nu wil ik denk ik gaan beginnen aan ovulatie testen want ik heb nu 3 dagen eerder dan mijn NOD al bloedverlies. Ik moest maandag officieel ongesteld worden. Ik dacht altijd een regelmatige cyclus te hebben... niet dus. En roze bloedverlies is geen zwangerschap...</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;"> </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">hoe werken ovulatie testen precies? </p>
 
Hey!
Ik snap je telleurstelling..
Ovulatie testen kunnen zien wanneer je eitje gaat springen. Je begint een aantal dagen voor je verwachte eisprong (staat op de verpakking is afhankelijk van je cyclus lengte)
En zodra de test positief is, gaat je ei springen binnen 24-48 uur. Zodra ke test dus ook positief is is t verstandig sex te hebben.
Ik heb sensi testen gebruikt, lekker goedkoop. Sex op de dag dat ie positief was, en raak! ??
 
Ik heb voor het eerst ovulatietesten gebruikt nu en ik word er enorm onzeker van. De test liep op, maar knalde niet. Dat zou betekenen dat er geen eisprong is. Uiteindelijk witte testen en nu al een paar dagen knaltesten. Ik hoop dat het raak is. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik geen testen meer gebruiken.
 
Ik zou ook de sensi testen gebruiken die zijn erg duidelijk! Geen blij poppetje geen eisprong, of wel een blij poppetje, wel eisprong! Ik vond ze erg fijn en duidelijk en het heeft ons geholpen om zwanger te worden!
 
Terug
Bovenaan