Telt de avond mee als 1e dag ongesteld?

<p>Hi allemaal!</p><p>Mijn vriend en ik zijn al een tijd bezig om zwanger te worden. Helaas tot heden niet gelukt. Alleen nu zit ik dus met een vraag,. Afgelopen 13 september ben ik in de avond ongesteld geworden, maar telt dit nu als dag 1 van je ongesteldheid (want er is nog geen volle dag voorbij) anders zou ik nu op dag 3 zitten van NOD. En als ik vanaf de 14e tel zit ik op dag 1 van NOD, hoe tellen jullie de eerste dag van je ongesteldheid? </p><p>Alvast heel erg bedankt!</p>
 
Ik heb lang in een medisch traject gezeten met hormoonstimulatie, daarom was het ook erg belangrijk om de eerste dag vd cyclus te bepalen. In het ziekenhuis hielden ze het volgende aan: voor 18:00 uur helderrood bloedverlies is dag 1 van je cyclus. Wanneer later op de avond geldt de volgende dag als dag 1. Hopelijk heb je hier wat aan. Veel succes ?
 
Hoi Gebruiker...077. Gewoon de dag meetellen waarop je ongesteld bent geworden, avond of niet (zou ik doen). 
Als je dan nu 3 dagen na de NOD zit, kun je denk ik best testen als je nog steeds niet ongesteld bent. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je cyclus duurt maar zo te tellen zit je dan op dag 31 van je cyclus. 
Ik hoop voor je dat het gelukt is en je zwanger bent! 
 
Hee,

Zelf tel ik dag 1 wanneer ik er rekening mee begin te houden met bv verschonen / verwisselen van bv tampon of net iets. Uiteindelijk is de uitgerekende datum een indicatie als ik het goed heb begrepen.

Succes! Liefs
 
[quote quote=10495380]Hee, Zelf tel ik dag 1 wanneer ik er rekening mee begin te houden met bv verschonen / verwisselen van bv tampon of net iets. Uiteindelijk is de uitgerekende datum een indicatie als ik het goed heb begrepen. Succes! Liefs[/quote]
Bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan