Telt een avond ook als een dag???

Hoi meiden,

Ff een vraagje.  Ik ben  gisteravond, om half negen ongeveer, ongesteld geworden (paar helderrode drupjes). Telt gister dus als dag 1 van mijn cyclus ook al werd ik het pas 's avonds laat? Of is dit een heel vreemde vraag??
Ik ben gisteravond dus ongesteld geworden na 1e eisprong (na stoppen pil). En heb daardoor erge hoofdpijn en kan weinig hebben. Zou dit ook nog met ontpillen te maken kunnen hebben of zou mijn ongesteldheid nu voortaan zo zijn? Heb 12 jaar de pil geslikt en kan me niet herinneren of ik die klachten daarvoor ook al zo erg had.
Heeft iemand antwoord op mijn vragen??
Bedankt alvast!

hoi terremoto,
dat telt echt als een dag ja,en de hoofdpijn kan er idd mee te maken hebben.
ik ben zelf 11jaar aan de pil geweest en zit nu in ronde 5
groetjes mier

Hey Mier!

Bedankt voor je reactie! Dacht al zoiets, maar wilde ff zeker weten.
Enne die koppijn is er inmiddels nog niet minder op geworden helaas!
Jij veel succes met zwanger worden, hoop voor je dat het nu snel gaat lukken!
Gr Terremoto

hoi terremoto,
de pil kan rare verschijnselen geven,daar ben ik nu wel achter.
ik ga dit x ovulatietesten gebruiken,dus ben benieuwd.
jij ook veel succes met zwanger worden en dat het maar snel raak mag zijn voor ons allen.
groetjes mier

Ja zoals al meerdere zeiden....een avond telt ook als een dag, maar je rekent je eerste dag menstruatie pas als het goed doorzet. Dus niet met een paar druppels bloed. Dus zoals ik je verhaal nu lees, ben je de dag erna pas echt ongesteld geworden. Dus dat is dan dag 1..... Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Succes

Grtz Jacquelien

12e ronde, 1e kindje

Hallo,

Om het nog even wat verwarrender te maken dacht ik dat het nog iets anders zat.
Een vriendin van mij heeft namelijk bij de gynacoloog gelopen en die zei het volgende:
Wanneer je ongi na 20 uur 's avonds komt (dus ook als het veel is) mag je de dag die daarop volgt pas als 1e cyclusdag tellen.
Jij zegt dat je 's avonds een paar druppels verloor.
Dan moet je volgens mij dus de volgende dag pas als je 1e cyclusdag tellen.

Sorry, als ik het nog wat verwarrender voor je heb gemaakt, maar dit is de informatie die mij ter ore is gekomen.

Suc6 ermee,

Liefs,

Twinkel3

Mmmm, ik zit al een tijdje in de mm en mijn gyn zegt dus dat (ook al begint de menstruatie pas later op de avond) dat de eerste dag is. Zo zijn bij mij ook allen cyclus en follikelonderzoeken verder gepland.
Het wordt er in elk geval niet duidelijker op zo....

Die hoofdpijn herken ik ook. Steeds 2 dagen voor mijn NOD krijg ik steevast hoofdpijn die erger wordt. Al sik eenmaal ongesteld ben verdwijnt die weer. Tijdens mijn pilgebruik had ik daar juist geen last van.

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan