Temp 36.7

<p>Me zoontje is 6 weken.</p><p>En heeft sinds vandaag voor zijn doen verhoging normaal zit hij op de 36.9 en 37.2 en sinds vandaag schommelt dat heel erg om 5 uur was zijn temp 37.0 en om 8 uur ineens 37.6 hij is ook een beetje snotterig en huilerig  drink niet echt heel goed en gooi soms een mondje voeding terug</p><p>Heb zijn sokjes en broekje al uit gedaan hij lig nu in een rompertje met lange mouwen.</p><p>Weet iemand wat ik kan doen of moet ik de dokter hiervoor bellen</p>

Hoi,
Bij 6 weken zou ik even overleggen met de assistente van de huisarts. Een telefoontje en je hebt wat meer duidelijkheid. Ik zou morgenvroeg bellen. Een beetje verhoging lijkt mij echt niet erg. Maar nogmaal: bij zo'n kleintje zou ik overleggen.
Succes.

Normale temperatuur voor baby’s is tussen 36,5 en 37,5 hij zit daar 0,1 boven, ik zou me niet zo’n zorgen maken. Waarschijnlijk komt het doordat het gewoon warm is. Ik zou hem nu geen lange mouwen aantrekken. Ligt hij ook nog onder een dekentje?

Ik zou ook de natte luiers even in de gaten houden, omdat je aangeeft dat hij niet zo goed drinkt.
En bij twijfel kan je altijd even bellen voor advies.

Hij is ook een beetje verkouden
Nee hij lig nu in zijn baby nestje bij ons in de huiskamer heb daarin geen lakentje liggen straks als die na boven gaat dan mss wel.onder een lakentje of raden jullie dat af 
Natte luiers heeft die gelukkig nog wel
Hij gloei ook een beetje 

Terug
Bovenaan