temp=37.5,morgen Nod...is dat goed???

heey meiden ik las dat veel van jullie temperaturen.
eerlijk gezegd heb ik het nooit gedaan,maar ik dacht net,laat ik eens meten.
Morgen is mijn Nod en ik voel me gewoon goed enzo.
Mijn temp is nu 37.5 betekent dat iets goeds of kom ik er te snel mee?

Hoe is je temp normaal?
Als ik ineens zo'n temp zou hebben, zou ik denken dat ik ziek werd. 37,5 is nl verhoging richting koorts.
Maar dat ligt er natuurlijk aan wat jou temp van alle andere dagen is en het kan anders idd een goed teken zijn. Succes

Ik denk dat je er ook pas wat van kan zeggen als je weet hoe hoog je temp normaal is.

Ik kom na mijn eisprong net boven de 37 graden uit dus ik vind 37.5 erg hoog.

Ik hoop voor je dat het raak is! Succes!

Groetjes, Tessje.

Hoi hoi!!

Je temp lijkt wel hoog ja...maar weet wel dat je er alleen op kan vertrouwen als je het 's ochtends doet iedere keer op dezelfde tijd en voordat je iets doet!!
Ik weet namelijk bij mij dat zodra ik ook maar een loopje heb gemaakt voor mijn temperatuurtijd (half 6 ochtend) ik dan al 1 graad hoger heb...
En ik begrijp uit je enthousiaste temp berichtjes , dat je gewoon overdag hebt gemeten....maar dan ben je ontzettend actief joh!!

Als je zin hebt om nog een keer te tempen doe het dan een keer morgenochtend vroeg...
Als je er uiteindelijk mee door wilt gaan of echt iets uit wilt halen moet je er alleen dagelijks op dezelfde tijd mee aan de gang!!
Maargoed dit even over het tempen..........

voor nu
Succes meid!!! Hoop echt dat je nu een enthousiaste stiekem zwangere dame bent hoor!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan