temp blijft hoog na ongi

Hoi meiden,
hebben jullie dit ook? normaal zakt mijn temp als ik ongi ben naar 36.6,maar deze keer(2dgn"overtijd")bleef hij hangen op 37.0 en nu is hij alweer 37.5 (gisteren voor het laatst ongi)
het zal wel weer een van die rare dingen zijn waar ik de afgelopen 2 maanden last van heb,temp zegt w.s ook niet alles.al is het wel opvallend.
Iedereen weer succes met alles!
gr. petra
 
hallo petra,heb je wel een normale ongesteldheid gehad?ik heb je verhaal gevolgd op deze site ook al hoor ik hier eigelijk niet.meestal kun je als je temparatuurt daar heel veel van af lezen.en als die hoog blijft zou ik als ik jou was eventueel wel even een test doen al is het maar voor de zekerheid.er zijn meer meiden die de eerste tijd een lichte bloeding hebben en wel zwanger zijn.ik wil je geen valse hoop geven hoor .groetjes dec moed.
 
dan je wel voor je reactie!
ik heb inderdaad vanmorgen nog getest omdat ik heel erg over mij nek(sorry) ben gegaan omdat de hond in huis had geplast...kon helemaal niet tegen de geur..
had het ook niet verwacht hoor,maar ik den je weet het maar nooit. dus nee niet zwanger.
succes met je zwangerschap! tenminste ik neem aan dat het dec moeder betekent?spannend!
 
Hoi Petra,

ik ben 9 mei ongi geworden en mijn temp blijft hoog. Ik heb gevoelige borsten, ben af en toe misselijk, mijn smaak is veranderd, ik ben moe, mijn kaken doen pijn (had ik met de zwangerschap van mijn zoon ook) en toch blijft de test negatief.
Ik heb verleden week een bloeding gehad, alleen maar voor een dag. Echt raar.

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan