Temp eerst naar beneden voor eisprong?

A

Anoniem

Guest
Heymeiden,
ik ben al zo lang bezig met zwanger raken, maar nu heb ik met tempen iets raars. Het is de eerste keer dat ik ook voor mijn eisprong ben beginnen tempen. Ik heb enkel de laatste cyclus beginnen met tempen en toen was het al na de eisprong. Nu heb ik 3,5 weken geleden een miskraam gehad, en mijn eisprong is volgens mij nog niet geweest. Nu heb ik sinds gisteren pijnlijke borsten, en dat heb ik ook altijd bij mijn eisprong, maar mijn temp is al een paar weken exact hetzelfde en nu was die vanochtend 3/10 van een graad LAGER, en nu is ook mijn baarmoedermond vandaag zachter geworden, en ik voel nu ongipijnen, Kan het dat net voor je eisprong eerst je temp een beetje omlaag gaat? Nu ja, morgen zal ik meer weten, als hij niet omhoog gegaan is, was het niet mijn eisprong. Normaal heb ik altijd op de 19de dag mijn eisprong, maar nu na de miskraam is heel mijn cyclus ontregeld, en is het raden.
Kunnen jullie me helpen?
Heel veel knuffels, sita

JA dat kan, dat heb ik ook een aantal keren gehad met tempen, niet altijd overigens.
De dag na de verlaging sprong mijn temp dan omhoog om vervolgens nog verder te stijgen en hoog te blijven tot ik ongesteld (en dus de temp zakte) of ik zwanger bleef (en de temp hoog bleef).

Succes gr mama van MD

Hey mama van MD
bedankt voor je snelle reactie. Ik hoop dat ik nu eindelijk mijn eisprong heb. 3,5 weken is lang genoeg. Wij hebben vandaag leuk geklust, want niet geschoten is misgeschoten he. De vorige keer toen ik zwanger was, steeg mijn temp eerst met 0,4 graden en bleef stijgen tot hij 1, 2 graden hoger was dan mijn normale temperatuur. Dat lijkt me heel veel. Misschien een voorbode geweest van mijn miskraam?

nou, heel veel knuffels van sita

ik heb geen idee of je temp in verbinding staat met miskramen. Ik denk het eigenlijk niet, maa ja, je weet het niet.

Succes en nu maar duimen draaien!

gr

hoi! ik ben deze ronde begonnen met tempen en het klopt precies. Ik heb 's avonds mijn ei gevoeld (vorige week woensdag) en die ochtend was mijn temp lager dan normaal, vaanaf donderdagochtend ging deze flink omhoog (en nu nog). Succes!!

Terug
Bovenaan