temp.experts

Hallo allemaal,
weer een vraagje over het tempen....mischien heeft iemand hier antwoord op?? al blijft het per persoon natuurlijk verschillend.
De 1e dag na mij menstruatie was het36.7 daarna in 11 dagen opgeklomen tot rond de 37.1/37.3 en vandaag; een dag voor mijn nod 37.7....2x getempt..voel me verder prima,niet ziek ofzo,geen verkoudheid.nog steeds misselijk,gespannen soms pinlijke borsten.wat kan het toch lang duren voordat je uitsluitsel hebt.wil vrijdag of het weekend weer gaan testen,durf niet zo goed.zondag was het n.l niets.
iedereen veel sterkte met wachten en succes,we moeten geduld hebben...
gr. pera uit h
 
Als mijn temp zakt ben ik de volgende dag ongesteld. Goed dus dat je temp nu nog hoog is!

Je temp kan overigens ook beinvloed worden door alcohol. Een glas of 2, 3 kan er al voor zorgen dat je temp een stuk hoger is dan normaal.

Hoop het beste voor je.
 
Helaas blijft mijn temp ook altijd nog even hoog, pas op de 3e/4e ongi dag zakt ie weer ! Terwijl ik ook altijd hoorde dat als ie nog hoog is op je NOD dat je dan een goede kans hebt. Helaas, 15 maanden verder maar iedere maand een hoge temp en pas als ik al bijna ongi af ben zakt ie... Bij iedereen verschillend dus.
 
Terug
Bovenaan