temp hoog, wel wat oud bloedverlies?????

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik 'verkeer' in onzekerheid!! Dit is de eerste maand dat ik clomid slik. Heb mijn eisprong rond dag 16/17 gehad. Temp is verhoogd. Vandaag dag 29 en vanaf gister ietwat oud bloedverlies. Vandaag iets meer dan gister. Het is echt nihil. Normaal gesproken heb ik dit en dan de volgende dag wordt ik ongesteld. Maar ik kan het niet rijmen met de tempcurve!
Gezien de dag van de eisprong zou ik ook pas dinsdag of woensdag ongesteld moeten worden. Het zou kunnen dat het de innesteling is????? Maar ik kan dat niet geloven. Na 14 rondes teleurgesteld tezijn, ga ik er ook nu van uit dat het niet raak is.
Onzekerheid alom, ik wordt er niet goed van. Wat heb ik toch een hekel aan deze laatste dagen van de cyclus!
Afijn, kan alleen maar afwachten.En zeer prettig dat je dan effe je hartje kan luchten!!

XXX Yvet

Hoi Yvet,

Wat spannend zeg en wat zou het fijn zijn als het raak is. Ik kan je  helaas geen raad geven over wat er nu gebeurt.

Nog heel veel sterkte en ik  hoop voor je dat het de innesteling is.

Groetjes Belle  

Helaas, het was toch een voorbode van de duivels. Hoewel je je er op instelt, is de teleurstelling weer groot. Kan op zo'n moment wel even janken. Hoorde gister dat een vriendin van me zwanger is, na 3 rondes. Gun het haar natuurlijk van harte, maar het komt wel weer even op een rotdag....
Ik baal hier echt van! Op naar ronde 15 ofzo! Soms vraag ik me af of het er ooit nog van zal komen. De eerste paar dagen ben ik best pessimistisch hoor. Over een paar dagen hebik er vast weer alle vertrouwen in!

XXX Yvet

hoi Yvet,

wat ontzettend jammer voor je dat je weer ongesteld bent geworden!

En dan net dat nieuws dat je vriendin zwanger is... je gunt het haar natuurlijk wel maar toch.. Weet ze dat jij ook probeert zwanger te worden.

Een vriendin van mij is op dit moment aan het bevallen! Het was bij haar in 1 keer raak!
Ik ben heel blij voor haar, maar had het me vorig jaar toch anders voorgesteld allemaal!

Ga je nu gewoon verder met clomid, of moet je nog naar de gyn ofzo=

Sterkte he meid, onze tijd komt nog wel!

X Janu

quote: janu79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2006 09:01:44'));

hoi Yvet,

wat ontzettend jammer voor je dat je weer ongesteld bent geworden!

En dan net dat nieuws dat je vriendin zwanger is... je gunt het haar natuurlijk wel maar toch.. Weet ze dat jij ook probeert zwanger te worden.

Een vriendin van mij is op dit moment aan het bevallen! Het was bij haar in 1 keer raak!
Ik ben heel blij voor haar, maar had het me vorig jaar toch anders voorgesteld allemaal!

Ga je nu gewoon verder met clomid, of moet je nog naar de gyn ofzo=

Sterkte he meid, onze tijd komt nog wel!

X Janu

Dank je wel voor je lieve reactie. Ja, die vriendin wist dat wij al zo lang bezig waren. Ze vond het ook heel moeilijk om te vertellen.

Gek he? Ik heb dat ook met anderen. Vertellen ze dat ze zwanger zijn. Denk ik, ach, tegen de tijd dat zij bevallen, ben ik ook wel zwanger.... Niet dus! Ondertussen zijn er bij ons in de omgeving al veel kindjes geboren. Wel leuk hoor, maar toch, je weet wat ik bedoel.

Ik moest bellen naar de gyn zodra ik ongesteld zou zijn geworden. Kan alleen pas 12 juli terecht. Ondertussen gaan we maar gewoon door met Clomid. Het is ook pas de 2e ronde met Clomid.

Hoe gaat ie met jou?

XXX Yvet

Hoi Yvet

Jeetje ja, balen zeg. Zijn ze er verdorie weer!!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je soms denkt dat het nooit meer gaat lukken. Ik ken het gevoel. En dan moet je ook weer zolang wachten voordat je weer naar de gyn kan. Het is niet eerlijk.....

Ik hoop dat je over een paar dagen weer optimistisch bent en weer vol goede moed de volgende ronde ingaat. Wie weet doen Clomid en moeder natuur deze maand wel goed hun best. Ik duim voor je

Liefs, cee

Terug
Bovenaan