temp. hulp gevraagd

Hallo allemaal !

Wie helpt mij met mijn temp. schema van deze maand? Wat moet ik nu aanhouden, ik ben even de kluts kwijt. In het kort: eind januari ben ik gecuretteerd, 1e ongi liet 65 dagen op zich wachten, 2e ongi kwam na 35 dagen en hopenlijk is deze 3e ronde na de curretage ook zoiets. Hieronder zet ik mijn temp. lijst van deze maand, 1e ongi dag was 1 mei. Ik twijfel of mijn eisprong 13 mei was of 20 mei, ik kom er niet helemaal uit.

1-5 : 37.0 (ongi)
2-5 : 37.0 (ongi)
3-5 : 37.0 (ongi)
4-5 : 36.6 (ongi)
5-5 : 36.7
6-5 : 36.7
7-5 : 36.7
8-5 : 36.8
9-5 : 36.7
10-5: 36.6
11-5: 36.6
12-5: 36.6 (slijm)
13-5: 36.6 (slijm)
14-5: 36.9 (slijm)
15-5: 36.8 (slijm)
16-5: 36.9
17-5: 36.8
18-5: 36.9
19-5: 36.8
20-5: 36.8
21-5: 37.1
22-5: 37.1
23-5: 37.1
24-5: 37.1
25-5: 37.1

Alvast bedankt !

Liefs,
Luna

Hoi luna,

Ik denk dat je 13 mei je eisprong hebt gehad zeker gezien de temp steiging en het slijm. Ik had ook altijd de tweede week na mijn ei dat mijn temp nog hoger werd net als bij jou. Ik twijfelde ook altijd maar volgens de gyn heb ik een erg goede eisprong. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.....!

Succes,

Liefs Molly.

Hee Luna,

Hee wijfie!
Ik zat me gister nog af te vragen hoe het met je is -beetje stilletjes rondom jou. Ik sluit me aan bij Molly... Is jou cyclus niet langer geworden na de curettage?

Over eisprong gesproken, heb je weleens van die testen geprobeerd? Misschien ook een idee om wat onzekerheden over temp weg te nemen?

dikke knuf

Lara

Bedankt meiden ! Als mijn eisprong 13 mei was, zou dit dus betekenen dat ik een dezer dagen mijn NOD heb en dat dit weer een heel normale cyclus is !!

Ik ben inderdaad niet zo heel actief geweest de laatste tijd, ik heb geprobeerd iets minder met het zwanger worden bezig zijn. Mislukt dus ! ;-))

De 1e ongi na de curettage duurde dus 65 dagen, ontzettend lang en frusterend dus. De 2e ronde 35 dagen en voor de curettage had ik een cyclus van ca. 30 dagen. Als mijn ei inderdaad 13 mei gesprongen is, zit ik nu op een cyclus van ca. 28 dagen. Niet gek dus !

Ovulatietesten heb ik wel eens gebruikt, maar die gaven niets aan (testen via babybrabbel). Terwijl dan wel mijn temp. omhoog ging en ik slijm gespot had. Dus veel vertrouwen heb ik niet in die testen.
Heb jij wel goede ervaringen Lara met ovulatietesten?

Nou dat was het weer, ineens is mijn NOD dus wel heel dichtbij gekomen. Ik richtte me toch een beetje op de 20e mei en dan had ik nog een poosje moeten wachten. Spannend weer ! Hopenlijk wordt ronde 15 sinds we bezig zijn ons lucky number !!!

Liefs,
Luna

He Luna,

Ik vroeg me ook al af hoe het met je is!! Wel goed van je hoor, dat je even dat zwanger willen worden los hebt gelaten, dat proberen we denk allemaal wel zo af en toe te doen. Hoop voor je dat je goed geklust hebt is altijd weer afwachten he. Zal toch voor je duimen.

Liefs Mick

HOi Luna,

Goh, ik hoop voor je dat het deze keer raak is joh, je temp. lekker hoog dus je weet het maar nooit.
En tja... anders heb je in ieder geval weer een normale cyclus, das ook wat waard.
Ik weet nog dat ik helemaal happy was dat ik spontaan na 28 dagen ongi werd. Beetje dubbel natuurlijk want je bent liever zwanger, maar toch, als je lichaam weer goed werkt, das ook heel wat waard hoor!!

Liefs,
Joan

Hoi Luna,

Ook ik sluit me aan bij de andere meiden. Ik hoop dat dit je geluksronde is!! Veel succes, echt spannend he?

Mijn NOD is 1 juni ookal weer bijna.

Ik hoor wel wat er gebeurd is later.

Liefs Claudy

ps: wat leuk dat je cyclus weer normaal is!!!

Heeeeeeeee meissie!!

Ik zie een eisprong rond dag 14 hoor!! Ziet er dus prima uit die cyclus!! Een oersterk lichaam dus wat het gewoon goed doet. Nu wordt het weer spannend he!!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan