temp laag maar geen ongi

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje misschien dat 1 van jullie dit herkent.

Ik ben dus in juli vorig jaar gestopt met de pil en sindsdien dacht ik eigenlijk gewoon altijd onregelmatig ongesteld.

Maar nu de maanden verstrijken merk ik eigenlijk dat het lijkt alsof er wel regelmaat in zit maar wel een vreemde. Ik ben nl van de 3 maanden er 2 ongesteld.
Dus:
wel ongi, wel ongi, niet ongi     en dan weer
wel ongi, wel ongi, niet ongi

ik ben afgelopen maand ergens halverwege begonnen met temperaturen en na 2 dagen ging mijn temp omhoog dus ik dacht jippieajee een eisprong en dus meteen geklust (we hadden 2 dagen daarvoor toevallig ook al geklust). Ik had dus goede hoop.

Ik had mijn nod op 27 mei (afgelopen vrijdag) Ik had deze min of meer maar zelf op die dag gezet aangezien het nogal eens afwijkt. Met veel spanning naar 27 mei toegeleefd. Had nl in de 2 weken na mijn vermoedelijke eisprong veel steken en krampen. Werd niet ongesteld. Zaterdag een test gedaan omdat ik het niet meer hield van de spanning. Jullie raden het al Negatief .

echter is vanaf zaterdag wel mijn temp 0,5 graden lager. Maar nog steeds geen rode duivels. Ik heb het vermoeden dat dit weer een niet ongesteldmaand word, past ook wel weer in het ritme van wel,wel,niet. dit zou dus een niet maand moeten zijn

maar het gekke is dat ik volgens mijn temperatuur meting wel een eisprong heb gehad. Dan zou je volgens mij toch ook ongesteld moeten worden.

Als jullie temp daalt wordt je dan ook diezelfde dag ongi???
en heeft iemand ook wel eens een maand niet ongi geworden terwijl je volgens de tempmeting wel een eisprong hebt gehad???

ik hoor het graag

groetje
Daantje

Terug
Bovenaan