Temp. meten cyclus

<p style="text-align: left;">https://www.mupload.nl/img/rfnsrmuw83o8k.jpg</p><p> </p><p> </p><p>Ziet iemand hier een eisprong? Ben nog niet ongesteld geworden..</p>
 
Hoi hoi, ik zou zeggen op dag 24 eisprong en dag 31 innestelingsdip? Daarna blijft je temp hoog. Dat lijkt me een goed teken? Al een testje gedaan? Ik heb er niet heel veel verstand van hoor. Het zou handig zijn om te zien hoe hoog je temperatuur was voor je menstruatie van afgelopen maand. Dan weet je of je temp nu hoger ligt dan toen. Ik hoop het voor je. 
 
Ik Zou zeggen rond dag 30! Zo zag mijn cyclus er ook vaak uit .. vaak meerdere dips en na de eisprong de lucht in.
 
Hiervoor heb ik nooit mijn temperatuur gemeten.. Dus weet mijn andere cyclussen niet. Maar omdat ik zo een onregelmatige menstruatie momenteel heb, dacht ik kan dit eens proberen. Alleen vind het lastig te lezen..
Als ik zaterdag niet ongesteld ben ga ik een testje doen..
 
Ik denk ook rond dag 30, daarna is je temperatuur pas systematisch omhoog. Daarvoor lijken het vooral schommelingen. Maar ik ben het eens met de anderen. Een kaartje van een maand zegt vaak nog niet zoveel. Je hebt vaak meerdere maanden nodig om te leren wat voor jou een logisch patroon is van pre en post ovulatie temperaturen.
 
Ik zelf denk dag 24/25.. ik heb namelijk vanaf 1 april gevoelige tepels/borsten, waardoor ik dan juist denk dat dag 30 de innesteling is.
Maargoed ik heb dit nog nooit gedaan, dus ben benieuwd naar jullie blik haha
 
Terug
Bovenaan