temp na eisprong

Hoi,

Weten jullie misschien het volgende. Ik vraag me af of je een paar dagen direct na je eisprong aan de temp al zou kunnen zien of je zwanger bent. Ik ben nu gestegen van 36.6 meteen naar 37.0 en vanmorgen 37.1. Normaal gesproken zit er nog een stap tussen van bijv. 36.8 of 36.9 en duurt het 2 of 3 dagen voor ik rond de 37.0 uit komt, of hij blijft rond 36.9 hangen. Kan goed zijn dat het niets betekent, maar misschien heeft iemand die ook getempt heeft en al eerder zwanger is geweest of toch ongi werd hier ervaring mee?

Groeten,

Anna V.
 
Hoi Anne,
Zo te zien aan mijn lange bericht hierboven,snap ik er helemaal geen snars van...sorry
Als je de boeken erop naslaat,staat er dat je temp stijgt na je ovulatie en hoog blijft tot aan je ongi ,en dan dus weer daalt of hoog blijft en geen ongi en dan ben je (hopelijk) dus zwanger!
Nog geen echt antwoord op je vraag maar ja...
Liefs Esther en succes met het zwanger worden...misschien ben je het al wel.
Wanneer is je NOD?
De mijne ongeveer 28-4
 
Hoi Anna V,

volgens mij hoeft dat niet echt wat te betekenen hoor, maar je weet natuurlijk nooit.
Bij mij verschilt het ook elke cyclus wel wat maar je moet toch echt wachten tot je NOD dag. Als je temp. dan zakt wordt je ongi en als die hoog blijft kun je zwanger zijn.
Nu maar hopen he.....!

Joan
 
Terug
Bovenaan